Tu... Chiar traiesti?...

502 28 8
                                    

__________________________________________________
_________________
__________
___
In poza de mai sus e cum ar arata din perspectiva mea, Andy ;)
Draguta, nu?
Ei bine, stiu ca nu am postat de mult timp dar acum... Ta-Daa!
Un nou capitol! Stiti si voi cum e in timpul scolii O.o
Greeu!
Sper ca nu v-ati suparat pe mine sau nu credeti ca am abandonat cartea! Credeti-ma ca nu e genul meu sa abandonez un lucru inceput. Mai ales ca e atat de citita... Ma bucur ca am asa multi cititori! E un vis la care nici nu ma gandeam vreodata! Nu mi-am imaginat ca aceasta carte va ajunge atat de... mare! Si da. Stiu. Sunt absolut OBSEDATA DE BLACK VEIL BRIDES!! Ei bine, da. Chiar asa e :-) :-)  Soartaa! Dupa ce termin cartea asta ma apuc de un fan-fic cu Andy Biersack. Deja am o tona de idei... Deci... Sper ca am reusit sa va pun pe jar ;))
#Sarah
____________________________________
_____________________
_____________
________
___

~Perspectiva lui Noah~

Era... chiar... moarta...

Nu pot sa cred ce mi-a facut Shaunna.. E oribil!

-Andy... Andy... Te rog... Zi ceva... Nu muri...

Era atat de palida... Nu se misca. De data asta chiar TOTUL e distrus! Si de data asta chiar imi voi lua viata. Vreau sa merg cu ea. Vreau sa fiu cu ea.

-Pleaca monstrule! Te urasc! Dupa ce ti-am salvat viata... Tu... m-ai inselat. Nu imi pot imagina de ce! Si chiar cu Shaunna?! Pe care aproape ca ai omorat-o?!

-Tu nu ai murit?! Andy!! Te iubesc! am spus eu si am imbratisat-o.

-Pleaca! Te urasc!

-Nu. Eu nu te-am inselat. Shaunna m-a sarutat. Si a spus ca defapt am salvat-o. Nu aproape am omorat-o!

-Nu. Nu te cred! Doar... Pleaca.

-Nu plec pana nu iti demonstrez ca ea m-a sautat! A fost doar un plan facut de ea si prietena ei, Libby! Ele vor sa disparem. Amandoi.

-Ai sarutat-o sau nu?

-Da, dar nu a fost asa!

-Nu mai conteaza! Doar ai sarutat-o. Asta-i tot. Pleaca.

-NU! Nu te las sa mori!

Am luat-o in brate si am dus-o jos, in camera de zi. Am pus-o pe canapea si i-am bandajat mana. Apoi Am sarutat-o.

Ea nu a ezitat chiar daca era suparata si nu voia sa vorbeasca cu mine.

Era deja 1 a.m.

-E tarziu... Trebuie sa te odihnesti si maine nu mergi la scoala.

I never had a happy ending...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum