꧁Chapter 5꧂

1K 138 30
                                    

Haerin's pov

"PARK JI AE PARK JI AE~ HAERIN DATANGG~ BUKAK PINTU SILAAAAAAA JI AEEEEE"

Aku menggunakan pagar rumah Ji Ae untuk menari em tiang :3 Mana do minah ni. Ni mesti kes lambat bangun nih tula vc lagi ngan jeongwoo sampai pukul 4 pagi kan dah lewat. Contohilah seya yg single lagi mingle lagi tringle ini.

"PARK JI AE OI WOIIIIIIIII"

"DIAM LAH KAU AWAL PAGI SARAPAN MICROPHONE KE APA KAU NI"

Jihoon muncul di depan pintu sambil menunjukkan jari tengah pada aku. Ni abang Jiae gais. Dia comel lagi sem lagi seksi lagi aum2 tapi perangai cam sial. Halah aku pun cam sial gak

"SAYANGKU KELUARLAH DIKAU DENGAN SEGERAAA NANTI LAMBAT BABI OH PARK JI AE KU SAYANGG"

"BODOOO DIAM AH KAU JAP GI AKU TURUN LAH. KITA TUMPANG KERETA JIHOON TU HA"

Bapak kuat suara minah ni. Bilik dia kat tingkat atas boleh dengar sampai depan rumah sia •_•

"Masuk ah kau buat pe depan gate tu lagi"

"Jijik aku nak masuk kereta kau"

"Patutnya aku yang jijik nak bagi kau naik kereta aku"

"Takyahlah bagi aku naik"

"Kau kawan adik aku nak taknak aku terpaksa okeh."

"Kau ingat aku takde kaki ke nak jalan hah?"

Aku mengangkat kaki aku tinggi2. Haa aku tinggi kau pe tau

"Takyah angkat tinggi sangat kaki tu kang ada freeshow nanti ey muntah sebaldi aku"

"Dah ah kata kat Jiae aku jalan dulu"

"Eh minah ni. Aku kata masuk kan"

"Tak nak aku satu kereta ngan kau ntah2 kau ni ada mental disorder macam hoobae skolah kita yang kena hantar masuk tanjung rambutan tu ha. Aku dengar bf dia nama haejin tu bunuh diri lepas tahu budak tu gila"

"Makcik bawang eh kau dah2 masuk sini"

Aku berlari meninggalkan Jihoon disitu. Gila aku nak satu kereta ngan dia. Mulut cam longkang. Tak sempat aku nak keluar dari lorong rumah si Jiae ni rambut aku kena tarik dari blakang.

"Lepas ah babi tercabut semua rambut aku kang ingat dapat gam ke bodoh"

"Aku dah cakap naik kereta aku"

Dengan itu aku diheret dengan sadis oleh Jihoon ke dalam kereta.

"Kau duk depan ni diam2"

"Asal aku kat depan? Aku nak duk blakang"

Aku mula hendak melompat dari seat depan ke seat blakang tpi mamat meehoon ni bapak laju sia bergerak. Adik beradik the flash ke apa. Dia tarik seat belt dan tolong aku pasangkan. Kau ingat sweet? MASAM

"AKU NAK DUDUK BELAAAKANGGGGGG"

"AKU KATA DUDUK DEPANNNN"

"AAAAKUUUU TAAAKKKK KIRAAAAAA NAKKK DUDUK BLAKANG JUGAKK"

"KORANG DUA MAIN ANNYEONG CLEOPATRA AWAL PAGI NI ASAL BODOH"

Jiae duduk di seat blakang dengan bahagianya dan aku didepan ini berasa terancam

"AKU NAK DUDUK NGAN JIAE KAT BLAKANG"

"Ah tak payah. Kau duduk je kat depan tu ngan abg aku. Pekak telinga aku nanti dengar kau menjerit"

Aku pasrah dan duduk diam2 dihadapan. Aku tak merajuk okay tak. Humph

Jihoon's pov

Aku tengok seat belakang melalui cermin (apa do nama cermin dalam kereta tu?) Jiae smirk dan menunjukkan 👍. Aku roll eyes dan fokus memandu. Kau nak ke keluar berita "3 pelajar dari Abe Yg Highschool maut dalam kemalangan raya ketika dalam perjalanan ke sekolah"?

[C]Jodoh Hotline ♡Haruto Watanabe♡Where stories live. Discover now