Önümdeki sokağa baktım. Kapkaranlık sonu görülmeyen bir sokak bu sokaktan geçmekten korksamda geçmek zorundaydım.
Annem beni merak ediyordu ve benim kisa sürede evde olmam lazım.
Sokağa girdiğim sırada garip birşey fark ettim ileride yerde bir şey yatıyordu yavaşça yaklaştım ve baktım ellerimle ağzımı kapattım bağırmamak için." Aman Allah'ım! orda bir ceset vardı" Kanlar içinde genç bir kız. Hızlıca telefonumu çıkardım titreyen ellerimle şifreyi girdim. "Elindeki telefonu bırak "ses arkamdan gelmişti.
Şuan öyle bir olayın içindeydim ki iç sesim bile saçmalamıştı. arkamda katil olma olasılığı yüksek olan bir kişi, karşımda soğukta yerde cansız bir sekilde yatan ceset. Benim sonumda onun gibi olacaktı. Telefonu elimden aldığı an çığlık atmaya başlamıştım ki ağzımı kapatan eller oldu. Kollarında çırpındığım bu adamın yüzünü bile görmemiştim. Sadece içimden "biri beni bulsun"onun kollarında çırpınıyordum. Zorla elinden kurtulduğum sırada kaçmaya çabaladım ama olmadı. Çünkü beni tutan o eller engel oldu."bırak beni"korku dolu sesim onu gülümsetti şuan düştüğüm durum öylesine korkunçtu ki ne hissetim o an bilmiyorum. Sadece bana şunu dedi."kokunu içime çektiğim ilk gün vuruldum sana , o yeşil gözlerine beni öyle görmeni istemezdim artık beni adam öldüren biri olarak hatırlayacaksın ama sen benim olacaksın benimle yaşayacaksın. Az sonra söyleyeceğim sözü hatırla "
BENIM OLAN SONSUZA KADAR BENIMDIR BIRAKMAM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmeyen Aşk
Maceraherşeye rağmen onu deliler gibi seven bir adamın hikayesiydi bu canı dahi olsa verirdi ki...O kadar çok seviyordu her geçen gün ona daha da fazla aşık oluyordu