5

6 1 0
                                    

"Fck!.. Dh semua siap pastu check phone masing ii skrang jgk kita pergi" Martin

"Haakayh" Franszz

"Weyh"

"What? " Louise

"Aku call adik aku suruh dia hntar pistol sbb aku tak rsa yg Jungkook tu sorang ii"

"Tpi aku xreti duh" Martin

"Aku pon x tahu canne nak guna pistol kalau pistol mainan aku tahu la" Louise

The heck? Srs aa muka mcm anak mafia tpi xreti guna pistol? Naseb pndai lwn diorang ni kalau tak aku xtau la..

"Pulak"

Aku menghalakan pandangan ke arah Franszz smbil angkat kening memberi isyarat 'kau reti? '

"Kening kau xlawa.. Nak apa? " Franszz

"Haih kau reti tak guna pistol!? "

"Ouh ha aku tahu guna bnda alah tu jgn risau" Franszz

Aku geleng kepala perlahan.. Dah la kata kening aku xlawa.. Suka hati kucing dia je herh..

I need you baby and if it's quit alright~

"Holla"

"La pistola con Jake en la calle Pergola Gard. (The pistol with jake at Pergola Gard) "

"ok tengo que irme gracias milio (ok, got to go, tq milio) adios (bye) "

Aku menamatkan panggilan dan mula berjalan ke arah 3 ekor beruk tu.. Tdi smpat la jgk dgr diorang sembang psal bontot.. Tah pape lah

"Tahi" Franszz

Walaupun aku tahu dia xtuju dkat aku tpi aku nak nyampuk jgkk..

"Dkat jamban la mangkok.. Dh ii.. Aku dah call adik aku dia kirim dkat kawan dia yg ada dkat sini.. Dy suruh pergi Pergola Gard"

"Ouh ok.. Hbistu aku dgn Louise canne? Kena pergi buat latihan menembak dulu ke ape ni? " Martin

Alahh bodohnyer kwn aku ni.. Ingat sehari g kelas menembak dahbtahu menembak ke? Nak tunggu kau pndai menembak tu aku smpat pergi Malaysia, Jepun, Turkey and Spain tau..

"Tak payah, korang nanti acah je.. Aku bgi korang pistol nanti umpan je diorang nanti aku yg tembak"

"Aku ii" Franszz

"Kau ikut aku xpyah bnyak bising.. Louise nanti ikut Mar.. Dah jom"

"Wokeyh bosskur" louise

Selepas itu kereta audi r8 aku dgn ferrari ff Martin bergerak laju ke Syferm street.. Sempat lagi tdi aku check lokasi Daniel skrg and sempat lagi aku kaji psal kwn ii aku haha..

☘ PERGOLA GARD

"Holla dude" Jake

"Holla Jake.. Where is the pistol? "

Aku malas nak cakap Spain nanti beruk ii aku ni xphm.. Ouh lupa bgitau.. Jake ni pon org Spain.. Kwn aku dgn Milio dkat Spain..

"Here" Jake

"Did you bring my rifle ?"

"Nope but i bring you this" Jake

"The fuck.. My baby sniper.. Tq dude"

Aku terus peluk Jake kuat.. aku tak caya sniper kesayangan aku dekat sini.. Dan akan bantu aku headshot kepal babi ii tu semua..

"Welcome dude but let me go" Jake

The TruthWhere stories live. Discover now