2. He read my book!

1K 71 3
                                    

"Maddie, no tak," Kate naléhavě zaklepala na dveře od kabinky. Už pár minut doléhala na mě, ani jsem nepozdravila své rande a utekla na toaletu. Ano, bylo to... trapné, dětinské, absolutně hloupé. Ale měla jsem pravděpodobně rande s Tomem Hiddleston. A už jsem se ztrapnila. Zoufale jsem seděla na zavřené toaletě a vzpamatovávala se v šoku.

"Nechápu, jak jsi to mohla udělat!" spustila jsem, otevřela jsem kabinku a naštvaně se podívala na Kate, která se na mě nevinně podívala. Hned na to svěsila ramena.

"Jsi moc dlouho sama. S Jamesem chceme, aby jsi byla šťastná a to samé chtějí Tomovi přátelé. Vím, že je slavný a že asi vůbec není tvůj typ, ale aspoň to zkus, prosím," prosebně se na mě podívala a čekala, co odpovím. Kate neměla nejmenší tušení, že právě Tom Hiddleston je můj vysněný. Právě o něm jsem snila, když jsem si představovala barona Thomase a stálo mě zuby nehty, abych je s Beccou nedala dohromady. Proto jsem z barona udělala parchanta, abych zamezila hloupému snění.

"Jedno rande, dobře?" podívala jsem se na ní nakonec přísně a ona se usmála. Postavila jsem se před zrcadlo, opláchla jsem si ruce a Kate mi mezitím upravila vlasy.

"Jsi krásná, Maddie," oznámila mi a usmála se na mě do zrcadlo. Nedokázala jsem jí úsměv opětovat. Naopak jsem si připadala hrozně. Měla jsem červené vlasy, naprosto netypické pro angličanku. A on byl pravý angličan gentleman. Když jsem k tomu přičetla ty šaty, které mi teď přišli neuvěřitelně necudné, cítila jsem se strašně, že jsem se nepřipravila podle svého. Kdybych přišla v šatech svého vkusu, s líčením podlé svého, bylo by to lepší pro mě, i pro něho. On by hned věděl, do čeho jde a já bych se nemusela přetvařovat.

Ale teď už nebylo cesty zpět. Kývla jsem na Kate ve znamení, že jsem připravená a ona mě doprovodila ke stolu, kde už James s Tomem něco probírali tak, že si téměř nevšimli, že jsme přišly ke stolu. Ale Tom byl pozorný. Hned se na mě podíval a usmál se. Myslela jsem, že se mi podlomí nohy. Byl kouzelný. Při úsměvu se mu tvořily ďolíčky a vrásky kolem očí. Modré oči se mu blýskaly. Oblečen byl v modré košili a černém obleku.

"Konečně, Madeline," všiml si mě také James, zářivě se na mě usmál, postavil se a upravil si oblek. Thomas se také postavil, byl o půl hlavy vyšší než James a to oproti mě byl James obr. "Madeline, toto je Thomas. Thomasi, Madeline. Mou snoubenku již znáš."

"Těší mě, Madeline," Tom ke mě natáhl ruku s dlouhými štíhlými prsty a já váhavě přijala. Stiskl mi ruku a potřásl si se mnou. Měl krásně hebké ruce a mě hned napadlo, jaké by to asi bylo, kdyby mě těimi dlouhými prsty pohladil po tváři. Rychle jsem se usmála a zahnala takové myšlenky. On byl slavný, já byla... v podstatě nic. Nevyšlo by to.

"Také mě těší, ohromně mě těší. Jste talentovaný herec, pane Hiddlestone. Mimochodem... stačí Maddie," usmála jsem se na něho co nejprofesionálnějším úsměvem, který jsem svedla a on mi tento úsměv opětoval. Po očku jsem si všimla, že se Kate culí a vítá se s Jamesem polibkem.

"Děkuji, Maddie. V tom případě trvám, ať mi říkáš Tom," mrkl na mě a odsunul mi židli, abych se posadila naproti jemu. James s Kate už byli usazení.

"Dobře," vydechla jsem a podívala se na Jamese.

"Jo, abych ti, Tome, vysvětlil útěk Maddie," vytáhl to James a já trochu stydlivě zrudla. "Maddie je na tom stejně jako ty. Taky netušila, že bude mít schůzku."

"Prosím?" překvapeně jsem zamrkala a tázavě se podívala na Kate, která se zaculila.

"Thomasovi kolegové, především tedy Chris Hemsworth, trval na tom, aby si našel přítelkyni. Takže jsme domluvili tohle rande. Dostala jsem sem Maddie s tím, že se setkám s Jamesovými rodiči, ať mi dělá společnost," vysvětlila Kate i Tomovi. Tom se zářivě usmál, při čemž jsem děkovala všem bohům za to, že sedím. Měl dokonalý úsměv.

Trust me /CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat