4. Good morning, darling

962 65 8
                                    

Na zemi to nebylo zrovna pohodlné, probudila jsem se a bolela mě záda. Hound, když zjistil, že jsem vzhůru, ke mě hned běžel. Poznala jsem to podle cvakání jeho drápů o zem. 

"Ty voníš," zamumlala jsem, když jsem od něho dostala ranní pusu a sprchu obličeje. Překvapeně jsem zamrkala. Vážně voněl. Voněl jako čerstvé sladké pečivo a ranní čaj. A sušenky. Posadila jsem se a sako na věšáku mi připomnělo včerejší noc. Kdy jsem se setkala s Emmettem, kdy mě doprovodilo až domů mé rande a když usnulo na gauči. Mé rande byl Tom Hiddleston. A nebo jsem si to vysnila a trochu jsem si připila vína, takže jsem zapomněla skutečnou identitu mého rande. 

Postavila jsem se, došla jsem do kuchyně a zjistila jsem, že jsem včera asi moc nepila. Tom právě nesl dva talíře se sladkými rohlíčky, čajem a sušenkami. Na tváři měl potěšený úsměv a když mě spatřil, úsměv se mu rozšířil.

"Dobré ráno, drahoušku," mrkl na mě, donesl talíře do obýváku a poklepal na místo vedle sebe. Celé jsem to pozorovala s trochu nevěřícným výrazem. Pak jsem ale poslechla, sedla jsem si vedle něho, tedy trochu od něho a místo mezi námi vyplnil Hound.

"Dobré ráno," probudila jsem se úplně, protřela jsem si oči a prohlédla si snídani. "Neměla jsem doma čaj a..."

"Než jsi vstala, stihl jsem zaběhnout do kavárny narohu. Čaj jsem našel zapadlý ve skříňce. Doufám, že nevadí, že jsem ti to tu prošmejdil," nevině se na mě usmál. Podívala jsem se znovu na snídani. Proč to dělal? "Mimochodem hezký obraz."

Ukázal nad kuchyňskou linku, kterou pokrývala moje celkem povedená kresba borůvek.

"Ehm... děkuji, to jsem kreslila já. Počkat, proč?" zmateně jsem se na něho podívala. Tom se zatvářil ublíženě. Samozřejmě, nedůvěra dokázala ublížit tak bezelstnému člověku, jako byl on. Ale ke mě to prostě patřilo. Potřebovala jsem přesně vědět, proč to dělal a proč odpověděl tak, jak odpověděl. Jednoduše jsem mužům nevěřila a i přes některé výjimky jsem byla stále skeptická.

"Protože jsi mě nechala tady přespat a ještě jsi kvůli mě spala na zemi," odpověděl nakonec logicky a já se podívala na své provizorní ležení na zemi. "Takže jsem si řekl, že ti dlužím snídani a poté přespání u mě."

"Proč bych spala u tebe?" podezíravě jsem se na něho podívala, ale na tváři se mi objevil nepatrný úsměv.

"A proč ne?" zeptal se na oplátku. "Dej si, než vychladnou. Jsou čerstvé. Dobrou chuť."

"Dobrou chuť," popřála jsem, zapnula jsem televizi a shodou okolností zprávy ze showbyznysu. Při snídani jsme si vyslechli, jak Madonna přispěla na nějakou charitativní akci, jak se nějaký pár upírů z nějakého seriálu rozešel, jak se začala natáčet nová série detektivního seriálu a nakonec třešnička na dortu celých zpráv, jak to nazvala moderátorka.

"Thomas William Hiddleston, známý například díky své roli ve filmu Avengers, byl včera po dlouhé době viděn na veřejnosti se ženou. Podle svědků se jedná o začínající spisovatelku detektivních příběhů Madeline Andrew. Jaký je vztah mezi těmito dvěmi, je pro nás zatím záhadou, ale podle některých návštěvníků restaurace Olympic je velká pravděpodobnost, že se jedná o Tomovu přítelkyni, což dosvědčují snímky našeho papparazzi." Na televizi se začalo objevovat několik našich snímků. Jak mi dal pusu na čelo před restaurací, jak jdeme vedle sebe v tichosti a jak mě následně zachytává, když padám. "Thomas se zatím ke vztahu nevyjádřil. To je ode mě dnešní ráno vše, těšte se na večerní zprávy..."

Vypnula jsem televizi a chvilku jsem se dívala před sebe. Potom jsem se podívala na Toma, usmíval se. "Promiň."

"Ty se mi omlouváš?" Tom se na mě překvapeně podíval, trochu svraštil obočí. 

Trust me /CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat