"Emmette, páni, člověk by čekal, že potom, co jsi udělal, budeš chodit kanály," zavrčela na Emmetta Kate a James se na Kate zamračil, ale nijak to nekomentoval. Tom jen nechápavě kmital pohledem mezi mnou a Emmettem.
"Já bych zase čekal, že se s touhle sockou nebudeš tahat a ty, Jamesi, to samé, jen dvojnásobně," odvětil Emmett s ledovým klidem a opovržlivě se na mě podíval, Kate vystřelila na nohy a nepřátelsky na něho zavrčela.
Kam se hrabe Hound, pomyslela jsem si, jen abych zabavila nějak své myšlenky a vzpomínky. Tři roky se neukázal a já ho potkám na své schůzce.
"Kate, klid," James se postavil a položil Kate ruku na rameno. Nedivila jsem se, že se mě nezastal. Byl to snob. A během těch pár let jsem pro něho přestala být dost dobrá. A 'tahal' se se mnou, jen kvůli Kate, která teď byla rozčílená.
"Jamesi, to nemyslíš vážně?! Tenhle parchant nemá nejmenší právo Maddie nadávat," zamračila se na svého snoubence, který ve tváři ztvrdl.
"Emmette," zopakovala jsem jeho jméno a snažila jsem se do toho vložit veškerý svůj klid, který jsem ovšem neměla. Byla jsem... smutná, tupě smutná. Emmett byl parchant a já mu věřila. Samozřejmě, že jsem na to doplatila. "Máš okouzlující doprovod. Tvá snoubenka?"
Emmett po mě hodil trochu překvapený pohled. Znal mě jako hysterku, kterou jsem také byla. "Ano. Madeline, tohle je Theresa. Thereso, tohle je Madeline. Vyprávěl jsem ti o ní."
"Ty by jsi si neměl brát do pusy ani její jméno, natož o ní mluvit," zavrčela Kate, zatímco já se jen na ženu usmála, postavila jsem se a přijala její ruku.
"Ráda vás poznávám, Thereso. Přeji mnoho štěstí," usmála jsem se na ní profesionálně. Theresa tohle nečekala. Ale pak přikývla.
"Emmett je hrozný vypravěč, představovala jsem si vás jinak," usmála se na mě dokonce přátelsky. "A váš doprovod?"
Podívala se na Thomase, který mezitím byl lehce zmatený. Emmett si ho teď také všiml, kmitl pohledem mezi mnou a jím. "To je tvůj doprovod?"
"Ano, tady Thomas je přítel Maddie," zalhala Kate. Celá jsem zrudla a James vzdal její uklidňování a posadil se. Podívala jsem se na Thomase, který se postavil a hodil po mě zářivý úsměv.
"Maddie mi o vás nevyprávěla, vy jste její... ex-přítel?" hádal Tom a přistoupil na lež Kate. Překvapeně jsem to celé sledovala.
"Ano, chodil jsem s Maddie před třemi roky," přikývl. "Od kdy se slavní herci zahazují se sockami?"
"Ehm... Maddie je okouzlují socka, řekl bych. Pokud mohu být troufalý, jste hlupák, že jste jí opustil. Je nádherná a chytrá, takové vlastnosti si velmi cením a když k tomu přičtu fakt, že si jde za svým snem, je jednoduše dokonalá." Zrudla jsem, Tom se na Emmetta mile usmíval a toho to vykolejilo.
"Vypadáte jako krásný pár, pane Hiddlestone," pokývala Theresa hlavou. "Také vám přeji štěstí ve vašem vztahu."
"Děkuji," mrkl na ní, zářivě se usmál a obmotal mi ruku kolem pasu. Při čemž mě hned podepřel, protože se mi třásly nohy hned z několika důvodů. Z deprese, z nervozity, strachu, stydlivosti a hlavně faktu, že se mě po nějakých třech letech dotýká muž, kterého znám osobně sotva přes hodinu. Na Emmetta jsem se ovšem mile usmála, stejně jako se usmál Thomas.
"Stále jsi ubohá," oznámil Emmett a uraženě odešel společně s Theresou, která se na nás ještě otočila.
"Omlouvám se," naznačila rty a pak se odešla posadit ke stolu. Thomas mě hned pustil, usadil ke stolu a pohlédl na Kate.
ČTEŠ
Trust me /CZ/
Fanfiction"Jsem Maddie. Je mi dvacet tři, jsem spisovatelka a žiji se svým psem v bytě v Londýně. Už tři roky jsem neměla vztah." A to hodlá kamarádka Maddie změnit. Psáno v ich-formě.