„Revenge"

1K 35 0
                                    

Rose była zwykłym dzieckiem do czasu, aż jej ojciec nie postanowił wkręcić się w interesy z rosyjską mafią, a jej rodzicielka nie została zamordowana.

Wtedy stwierdzili, że czas uciec z Reggio di Calabria, włoskiego miasteczka rodzinnego. Krążyli przez wiele lat po różnych krajach, starając się unikać kłopotów, ale one wciąż ich dosięgały. Kiedy wszystkie sprawy z mafią ucichły, zatrzymali się w Meksyku. Myśleli, że to koniec, że przestali ich szukać, odpuścili sobie. Ale ani ojciec, ani córka nie zdawali sobie sprawy z tego, że ich kłopoty dopiero się zaczęły, że tak naprawdę cały czas za nimi podążały...

Jak poradzi sobie 20- letnia dziewczyna, gdy w noc jej urodzin zginie jedyna bliska osoba jaką do tej pory miała? Jak poradzi sobie z nienawiścią, która będzie w niej wzrastać każdego dnia coraz bardziej? Próba odnalezienia zabójcy ojca stanie się jej celem życiowym, ale co jeśli na jej drodze pojawi się chłopak? Niebezpieczny, porywczy i dynamiczny. Co jeśli zakocha się w nim tak mocno, że zapomni o zemście? Jednak kiedy odkryje prawdę wszystko się zawali. Jej świat znowu runie w gruzach. Ponownie zbuduje mur wokół siebie. Zawładnie nią żądza mordu i tym razem to przed nią będą uciekać. Czy to uczucie ją zabije? Czy poradzi sobie z nim sama? A może stanie się gorsza i niebezpieczniejsza od nich?

Zapraszam na „Revenge”. / 22.08.2014

„Revenge"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz