8

42 5 1
                                    

A/N ;

sorry tau abe Taehyung tak buat kambek chapter nih ;3

•••

Malam

Aku masih berjaga lagi walaupun hendak masuk tengah malam. Buat apa?

Ulang kaji lah derr aku budak baik tak main telefon sampai ke pagi . Gila ke apa ish . Aku nak dapat result yang memuaskan untuk membanggakan omma dan appa aku .

Ceh, saya anak baik .

Drrt Drtt

Iphone 8 milikku yang berada di tepi meja belajar ku berbunyi tanda mesej masuk . Siapa yang mesej aku pada waktu sekarang ni?

Nak kata Baekhyun? Ceh .

Aku dah block ig , whatsapp , Line , buang nombor telefon dia lagi . Cukuplah dia buat aku sakit hati depan semua orang . Memalukan betul .

Yerin?

...

Aku pun tak tahu laj.. Mustahil lah kalau dia mesej aku lepas Yerin sudah buat aku kat sekolah petang tadi .

Jinrae pula tak tahu lagi pasal benda ni .

Aku pun membuka telefon ku dan menekan apps Whatapps .

Gulp .

HyeJinRin Forever! 💜

Jinrae.., Yerin.., You .

Jinrae mah baby 💞

guys, jom lepaks kat tempat biasa!

•••

Okey, aku dan Yerin berada dalam masalah sekarang .

+++

Starbucks

Aku terpaksa join sekali apabila Yerin hendak tampilkan diri untuk lepak bersama-sama . Nak tak nak aku kena pergi juga, taknak Jinrae syak apa apa pasal aku dan Yerin .

Nafasku ditarik dan hembus dengan perlahan . Tenang, Hyesoo. Jangan buat drama depan mereka pula .

Apabila aku hendak masuk ke dalam, bahuku ditepuk oleh seseorang membuatkan aku terkejut kecil . Kepalaku ditoleh ke arah orang itu .

Perasaan geram di dalam diriku terus membuak-buak setelah tahu orang tersebut .

" Hyesoo.. "

Aku menepis tangannya apabila lenganku dipegang olehnya . Aku memalingkan wajah ku dan berjalan masuk ke dalam meninggalkan dia macam tu .

" Hyesoo, aku boleh terangkan semua benda apa yang terjadi kat sekolah tadi weh " rayu Yerin pada ku .

Kepalaku digeleng laju . Aku berjalan dengan pantas untuk mengelak dari Yerin .

" Aku tak nak dengar penjelasan dari mulut kau. " balas ku tegas .

" Dengar cakap aku dulu!--- "

[HIATUS] Earphone | kth Where stories live. Discover now