Oliwier cały pobladł i zaczął się modlić na różańcu, który zawsze nosił ze sobą.
G:A co ty odjaniepawlasz??
Gabryś zaśmiał się z Chłopaka.
O:To nie zjesz mnie???
Oliwier spytał z zaciekawieniem.( w sumie kto by chciał go jeść??)
G:A kto ci tak powiedział?
Chłopak wskazał palcem na Martynę a ta zbierała się do natychmiastowej ucieczki na miotle Horego Portfela.
Kinga popatrzała zza książki i podbiegła do dziewczyny.
K:Z kąt ty to masz?
M:Znalezione nie kradzione.
W tym momencie na polane "zielonego gówna" (że trawa), bo tak ją nazwali pojawił się rudy.
Rudy: Harry to twoja miotła!!!
Rudy wskazał na znalezioną przez Martynę formę ucieczki przed Gabrysiem.
Hory portfel znalazł się tuż koło dziewczyny i zaczęli się siłować. Na jej nieszczęście wygrał chłopak.
G:Martyna wiesz że nie można grozić ludziom?
Dziewczyna na odpowiedz przewróciła oczami.
O:Gdzie jest Kinga?
G:Pewnie poleciała z Horym.
M:Najprawdopodobniej.
Tym oto sposobem trójka przyjacweli została na polanie, a po piętnastu minutach pojawiła się znikąd Kinga.
G:A tak w ogóle gdzie jest Natalia?
K:Leszy w lesie.
Kinga pewnie teraz rozmyślała o romantycznej podróży z Horym i Rudym.
G:Idę jej szukać.
Gabryś zerwał się z miejsca i pobiegł w głąb tego przeklętego lasu.
O:Spać mi się chce!!!
K:To idź kto ci broni?
Oliwier posłusznie położył się pod drzewem i prawie od razu zasnął. W tym samym momencie Martyna obmyślała jak skutecznie i bezszelestnie zajebać Horemu Portfelowi i przy okazji zapytać jak było na romantycznym locie nad podlaskimi lasami.
K:O czym tak myślisz?
M:O niczym ważnym.
K:Idziemy się przejść?
M:Ok.
Kinga złapała za nadgarstek Martynę i pociągła ją w głąb ciemnej części lasu. Po pół godzinie im jednak się znudziło bezwartościowe chodzenie więc postanowiły zobaczyć co u Oliwiera.
K:Kocham Koty!!
M:To to wiem, ale bay the way idziemy do Oliwiera, a mieliśmy tylko porno nagrywać!
Martyna wydarła się na chyba cały las i poszły na polankę rozkoszy cały czas myśląc gdzie jest Hory Portfel.
-----------------------------------------------------------------------------------
Jak myślicie co się stanie?
bayo~~
hinali1
CZYTASZ
Przygody na Podlasiu (ZAWIESZONE NA DŁUGOOOOO)
HumorCo się stanie gdy grupka przyjaciół postanowi nagrać pornografie na Podlasiu? współautor @KociArytokrata