15

148 10 0
                                    

paar weken later...

Pov Elisa
De laatste weken zijn erg zwaar geweest. Ik ben dus officieël Draco zijn vriendin en iedereen weet het.
Pansy is nog gemener dan anders en heeft een soort haat naar mij maar ik weet helemaal niet waarom.
Lucas heeft niet meer met me gepraat sinds die dag..
Hij probeert me te ontlopen, hetzelfde geldt voor Harry, Ron en Hermoine die ook niet meer met me om willen gaan. De enige die ik nu nog heb is Isabel en Draco maarja daar wil je niet bevriend mee zijn. Mam weet niks tenminste die denkt dat we een leuke relatie hebben enzo dus jah dat laat ik maar ookal weet ik dat ze de Malfoy's haat.
Wat ik van Draco moet zeggen....tja die is nogsteeds irritant. Hij probeert steeds stoer te doen en me te zoenen maar ik ben er gelukkig steeds onderuit gekomen. Ik probeer zo irritant mogelijk te zijn, dan word hij me wel zat...hoop ik. Ik moet en zou bij hem blijven, hij trekt me overal mee en ik moet het aanzien als hij weer zit te kloten tegen kinderen.

'Draco hou nou eens op. Zo maak je geen vrienden.' zeg ik tegen hem als ik de bekende grijns van hem weer zie.
We lopen door de gangen en ik ga in een vensterbank zitten.
'Hou nou eens je mond, ik maak juist veel vrienden en heb zelfs een vriendin.' zegt hij nonchalant en geeft zo'n vieze knipoog.
'Daar heb ik ook niet voor gekozen..' mompel ik. Hij draait snel zijn hoofd en hij heeft t blijkbaar gehoord want hij ziet er niet zo blij uit.
Voordat ik t weet pakt hij me bij mijn keel, duwt mijn hoofd tegen de muur naast het raam.
Hij bonkte mijn hoofd keihard tegen de muur en de tranen schieten in mijn ogen.
Natuurlijk is er weer niemand die me kan helpen want iedereen is ondertussen weggelopen.
'Waag het om dat nog een keer te zeggen, ik doe ook m'n best...schatje...' sist hij.
'Jij en je best doen laat me niet lachen. Niemand zou ooit jou vriendin willen zijn zelfs als het een jongen is.' zeg ik boos.
Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en iets brak maar hij lijkt toch zo sterk.
'Ooit begin je me wel leuk te vinden of je het nu wil of niet.' zegt hij met verheven stem. Hij heeft zijn hand nogsteeds om mijn keel maar haalt hem weg naar mijn wang en duwt mijn hoofd steeds dichterbij totdat hij me aan het zoenen is.
Eerst wil ik niet en probeer terug te trekken maar het is met passie en toch wel rustig en voordat ik het besef zoen ik terug. Hij stopt ineens en kijkt me recht in mijn ogen aan.
Hij begint te grinikken.
'Had ik nooit van je verwacht, schatje..'
'Laat het maar niet teveel naar je hoofd stijgen.' zeg ik en ik spring van de vensterbank af en loop weg.
Ik besef dat ik dat nooit heb kunnen doen want ik moest bij hem blijven dus ik draai me om.
Iets in zijn blik naar mij is veranderd.
'Ga maar...' zegt hij en ik kijk heb met zo'n verbaasde blik aan.
'Serieus?'
Hij knikte, ik denk niet niet eens meer na en ren als een gek weg.

Pov Allysia
'Wat vind jij nou dat Draco en Elisa ineens bijelkaar zijn?' vraag ik aan Severus. Soms komt hij welleens naar mijn lokaal om te kletsen en andersom ook. Nu zit ik bij hem.
'Malfoy is een best jongen als hij niet bij vrienden in de buurt is denk ik.' zegt hij.
'Pfft weet je nog vroeger hoe dat bij Narcissa en Lucius ging.' ik lach.
Hij knikte.
'Maar nee alstjeblieft niet...ik wil niet met die debiel familie zijn hoor.'
Snape grinnikt. Ik heb hem niet meer zien lachen sinds de geboorte van Elisa. Sinds Lily dood is...
Zijn blik verandert al snel weer, hij denkt waarschijnlijk hetzelfde. De band tussen Elisa en Severus is erg sterk ookal merk je het niet altijd, hij geeft erg veel om haar en dat weet ze.
Elisa praat niet veel met me, ik hoop gewoon dat alles oke is met haar.
Wat lijken we toch veel op elkaar..

Dark~The marauders [Dutch/Nederlands]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu