9. Bölüm.

1K 51 154
                                    

Telefonu çaldığında gözlerini açmadan eliyle telefona uzandı, telefonu tutarken sağ gözünü açabildi. Efe'nin aradığını görünce gülümsedi, aramayı yanıtladı.

"Günaydın."

Gülümsemesi büyürken esnedi.

"Günaydın sevgilim. Gene alarmıma beş dakika kala aradın. Bilerek yapıyorsun değil mi?"

Efe gözlerini kaçırdı.

"Yo öyle denk gelmiş. Hem ne fark eder beş dakika yatakta yatmasan? Sekiz buçukta seni görmek zorundayım dayanamıyorum, arıyorum. Seni almama müsaade etmiyorsun."

Sitem dolu sesine güldü. Odadaki konuşmalarının üzerinden bir hafta geçmişti ve Efe'yle o kadar mutluydu ki! Holdingte aşk yaşarken dizilerdeki gibi olacağını düşünüp stres olmuştu ancak Efe bu durumu çok iyi idare ediyordu. Aslında normalden değişen tek şey cümlelerinde eklenen sevgilim vb aşk sözcükleri ve öpüşmeleriydi. Onun dışında normal hissediyordu.
Efe onun kıkırdamasını duyunca dayanamayıp gülümsedi.

"Efe hala alışlamadım buna. Sana sevgilim derken bile garip hissediyorum. Önceden patronum diye düşünüp kendimi rahatlatıyordum ama şimdi farklı, biliyorsun. Şöyle yapalım Pazaretesi sabah beni al ama bunu alışkanlık haline getirme. Ayrıca sabahları alarm yerine senin sesinle uyanmayı sevdim. Akışkanlık yapabilir."

"Buna gerek kalmadan direkt yanımda uyanman daha güzel olur."

Cihan kaşlarını kaldırdı.

"Bir haftalık ilişkimizin sonu nikah masası olmaz değil mi?"

"Biz ona son demeyelim, henüz olmaz diyelim."

Cihan yanakları kızarırken konuyu değiştirmeye çalıştı.

"Sen çıktın mı evden?"

"Iıım..."

Cihan iç çekti.

"Evine gitmedin."

"Holdingte görüşürüz seni seviyorum."

Telefon yüzüne kapanınca güldü. Alarmı çalınca kapattı, annesine seslendi. Lavabodaki işini hallettikten sonra annesinin yardımıyla üstünü değiştirdi. Çıkmaya başladıkları ilk günün gecesi annesine her şeyi anlatmıştı. Öpüştüklerini ağzından kaçırmıştı ve o kadar utanmıştı Figen gülmekten ağlamıştı. Uzun uzun ilişkilerden konuşmuşlardı. İkisi de Efe'nin iyi biri olduğunda hemfikirdi. Gene de annesinin uyarılarını dinleyecekti. Ne kadar iyi olursa olsun önemli olan ilişkideki tavrıydı. Bu bir hafta içinde eskisinden daha düşünceliydi. Kahvaltısını yaparken annesinin sesiyle başını kaldırdı.

"Efe'nin seni almasını neden istemiyorsun?"

"Bizi mi dinledin?"

Annesi kaşlarını kaldırınca gözlerini kaçırdı.

"Aslında yanında çok geriliyorum. İşe giderken sabah yalnız olmak iyi hissettiriyor, onu görünce mutlu oluyorum ama alışamadım hala. Holdingte de böyle yapıyor. Birden yanıma geliyor sevgilim diyor bakakalıyorum yüzüne."

Güller ve DikenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin