Efe yemeğini bitirmiş, Cihan'ı izliyordu. Telefonuna bildirim gelince Deniz'in mesaj attığını görebildi. Cihan ekrandaki yazıyı okur okumaz telefonu almış, masanın altına doğru tutmuştu.
Şştt nasıl gidiyor yemek?
Ağzındaki lokmayı çiğnerken Efe'ye baktı. Göz göze gelince anında telefona döndü.
Sessiz. Sohbet etmek istediğini söylemişti ama sadece bana bakıyor.
Gerçekten öyleydi. Güzel bir mekan yerine sohbeti tercih ettiğini söylememiş miydi? Rahatsız olması gerekiyordu ancak kahverengi gözlerini üzerinde gezmesini sevmişti.
Kesin bir şey düşünüyor. Efe normalde çok konuşmaz ama eğer odaklanmışsa düşünüyordur. Nasıl bakıyor? Derin mi?
Cihan kaşlarını çattı. Derin bakmak nasıl oluyordu? Suyunu içerken cesaretini toplayıp yeniden ona baktı. Gözlerine odaklandığını görünce suyu bırakıp cevap yazdı. Boğulacak gibi hissetmişti.
Evet. Gözlerime bakıyor sanki ona bakmamı bekliyor.
Efe'nin bakışlarının sonradan dudaklarına kaydığını görmemişti. Deniz'in ona bir sürü soru soracağını biliyordu. Konuşmak istiyordu ama nasıl başlayacağını bilmiyordu. Mesela çekmecesindeki silahı görmüş müydü? Görseydi, bilseydi bu kadar rahat davranır mıydı? Bu ikilem düşüncelere dalmasına neden oluyordu.
"Neden telefonunu masanın altına saklıyorsun?"
Efe'nin sesiyle başını kaldırdı. Cevap veremeden yüzüne bakarken Efe gülümsedi.
"O kadar sıkıcı mıyım? Öğretmen telefonunu görmesin diye çabalayan öğrenci gibisin."
"Hayır sadece... Cevaplamam gereken birkaç mail geldi."
Telefonu titrediğinde ekrana baktı.
Baksana o zaman! Ağabeyim diye demiyorum bunu ama çok yakışıklı. Her iddiaya giderim ikiniz de boş boş oturuyorsunuz. Of ne kadar sıkıcısınız savaşın ortasında aşık olmadınız ya birbirinize!
Deniz'in yazdıklarını şaşkınlıkla okuyordu. Efe onun ifadesine bakarken güldü.
"Mail demek. Nasıl mailler?"
"Neden sordunuz?"
Deniz'e cevap yazacağı sırada yine mesaj atmaya başlamıştı.
İçiniz geçmiş sizin. Kaçıncı yüzyıldayız böyle utanmalar, kaçmalar falan mı kaldı? Cihan şu adamı kutup ayısından insana çevirmek için tek şansım sensin Allah rızası için biraz hız.🔥🔥🔥
"Şirketle alakalı mailler değil mi?"
Deniz ne diyorsun sen?! Benim onu sevdiğim falan yok. Bence senin kuruntularından ibaret bunlar. İşle alakalı konuşuyoruz şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güller ve Dikenler
FanfictionEfe ve Cihan hiç hesaba katmadıkları bir sorunla karşı karşıya kalmıştı. Duygularını reddedip bir kenara atamamışlardı. Bunun için verdikleri savaşın yaraları birbirlerine baktıkları her an iyileşmişti. Efe hayatının anlamı olan mavi gözlerin içinde...