רוח קרירה הכתה בפניי הקפואות , קירבתי את הצעיף שהונח על צווארי קרוב יותר , ונשפתי על ידי במטרה לחמם אותם .
חורף זו התקופה האהובה עליי , הגשם הסופות הרעמים הברקים ומידי פעם שלג שיורד מה שלא קורה לעיתים קרובות , מרגיש לי מינימום ניו יורק ולא ישראל .
אני מעדיפה לשבת בבית עם מזגן על חום , ושוקו חם , מאשר למות מחום ולהזיע כמו אישה בהריון שרצה במרתון של עשר קילומטר , ולהרגיש את הבגדים נדבקים לגופי .
התקדמתי בזריזות לעבר התור של משרד הפנים וחיכיתי בשקט עד שיגיע תורי .
״סליחה?״ שמעתי קול של אישה מבוגרת מאחוריי והסתובבתי לכיוונה .
היא חייכה אליי חיוך חם והחזרתי לה כזה ,״כן?״ שאלתי בקול שקט , היא ישר הסתובבה לעבר החניות שהיו מאחורינו והביטה בנער הנראה בערך בן 18 - 17 יוצא מהרכב ומתקדם לעברנו , והסתובבה בחזרה אליי .
הנער הספיק להגיע כבר אלינו ונעמד ליד האישה הזקנה והביט בנו בבילבול .
״תכירי יקירתי , זה נכדי הוא בן 18 חתיך הורס , בחור חם ואוהב, בול בשבילך ..״ היא החלה לומר אך נכדה ככל הנראה קטע אותה במהירות ״סבתא מה את עושה?״ הוא כיווץ את גבותיו , והחנקתי את צחוקי בעוד הוא העביר את מבטו אליי .
״משדכת לך חברה , חביבי תראה איזה יפיפה הבחורה הזאת ״ היא אמרה ולחיי הוסמקו מהמבוכה .
הרמתי את ראשי לנער והוא גיחך והביט בי במבט מצטער .
״אני מצטער , פשוט נפרדתי מחברה שלי לפני שבוע ומאז סבתא שלי משדכת לי את כל מי שהיא רואה ברחוב״ חייכתי בנעימות ״הכל בסדר״ אמרתי בשקט וסרקתי את פניו של הנער שממולי .בהחלט חתיך הורס . עיינים ירוקות וגדולות , זיפים קטנים ומעוטרים על פניו שגורמים למראהו להראות בוגר יותר והכובע גרב האפור שהונח על ראשו , לגמרי הוסיף למראהו סקסיות .
״סער״ הוא הושיט אליי את ידו וחייך חצי חיוך מהמבוכה , גיחכתי והושטתי את ידי גם אני .
״עלמה״ אמרתי ולחצתי את ידו .״ראית? גם יפיפה וגם קוראים לה עלמה . בחורה לחתונה״ סבתא שלו אמרה בח׳ וע׳ שגרמו לי לצחוק ולהסמיק מהמבוכה .
״סבתא דיי ״ סער ביקש מסבתו בעדינות ובייאוש , היא הרימה את ידייה כחפה מפשע וחייכה חיוך מתוק שחשף את שייניה הקטנות .״עלמה אבוטבול״ קולו של השומר בכניסה למשרד הפנים נשמע , והסתובבתי אליו וחייכתי חיוך ביישן , ״זאת אני״ אמרתי לו והוא החזיר לי חיוך וסימן לי עם ידו לעבור את הבדיקה של הכניסה .
״ביי יקירתי״ שמעתי את קולה של סבתא של סער והסתובבתי אליה בחיוך ונופפתי לה לשלום וחייכתי חצי חיוך לעבר סער שהביט בי והוא נופף לי לשלום בחזרה, נכנסתי לתוך משרד הפנים להוציא את הדרכון שהשתוקקתי להוציא בחצי השנה האחרונה וסוף סוף אזרתי תכוח לקום מהמיטה ולהוציא את זה לפועל .
״אני בבית״ צעקתי בחוזקה כשנכנסתי לתוך ביתי החם והורדתי את מעילי והנחתי על הכיסא שנח בכניסה לבית .
״תפסיקי לצעוק״ שמעתי את קולו של אחי הקטן אביאור מהסלון והתקדמתי למטבח .
הוצאתי כוס זכוכית מאחת המגירות ומזגתי לעצמי מים קרירים מהתמי4 שכבר אצלנו בבית כמעט שלוש שנים .
YOU ARE READING
כל מה שבנינו
Romanceהנפש בנויה מחומות על גבי חומות , שגורמים לאדם להסתקרן עד מוות ולשבור ולפרק את החומות של האדם השני לאט ובאיטיות מבלי שנרגיש בכלל ובמקרים רבים במהירות רבה . סער חזן אדם קשוח כלפי חוץ אך כלכך רגיש מבפנים גורם לעלמה אבוטבול להסתקרן ולנסות לשבור את כל ה...