פתחתי את הדלתות העבות של המועדון , ונכנסתי מתקדמת למדרגות הקומה השנייה .
הבטתי סביב , המועדון נקי ומסודר כיאלו אתמול לא הייתה פה מסיבה עד שעות הבוקר המאוחרות .
זה נתן לי ראייה יותר מורחבת למועדון ובהחלט נראה שהושקע סכום כסף רב במקום .״עלמה?״ הסתובבתי לעבר הקול ועומרי הביט בי בחיוך , החזרתי לו חיוך בחזרה ועליתי את שאר המדרגות כדי להגיע אליו .
״הקדמתי״ אמרתי כשעומרי הביט בשעון היד שלו בבילבול .
הוא הנהן לכיווני והתקדם לאחד מהחדרים שהיו בקומה .
נכנסתי אחריו לחדר והוא סגר את הדלת והתיישב בכיסא הגדול לצד השולחן הזכוכית הגדול שהיה במרכז החדר .התיישבתי גם אני בכיסא שהיה ממולו והוא התעסק במחשבו לכמה שניות וחזר להביט בי .
״אני אשאל אותך כמה שאלות קצרות ואחרי זה אגיד לך מתי תתחילי לעבוד״ הוא אמר בסמכותיות שהוסיפה למראה המנהלי שהוא לבש .אם לומר את האמת לא הבנתי איך זה הגיוני שיש לסער חבר שמנהל על המועדון החדש בעיר כשסער רק בן 19, אך אחרי בירור קצר עם סער התברר לי שעומרי גדול מסער בשלוש שנים והם חברי ילדות ששמרו על קשר הדוק כל השנים הללו .
הוא הידק את העניבה וכיחכח בגרונו לפני שפצח את פיו .
״שם משפחה?״ הוא שאל והבחנתי שהקליד את שמי כבר במחשב , ״אבוטבול״ עניתי .
והוא המשיך להקליד במחשב , ״בת 17 נכון?״ הוא שאל כדיי לוודא את גילי .
הנהנתי לכיוונו במהירות , ״יש עוד עבודות שעסקת בהם חוץ מהמסעדה הקטנה בקניון?״ הוא שאל והביט בי , הנדתי את ראשי לשלילה ״התחלתי לעבוד שם לפני שנה וחצי״ אמרתי וגילגלתי את עייני , שמחה שסוף סוף עזבתי את הבוס המייאש שלי .אחרי השיחה שלי אתמול עם סער החלטתי שאני אלך על זה , אין לי מה להפסיד ואני מאמינה שאצליח לעשות זאת , הודעתי על ההתפטרות שלי במסעדה היום בבוקר , ושיחה לא נעימה עם הבוס שלי לא חדלה מלהופיע .
״שנה וחצי את סובלת את הבוס שלך?״ הוא שאל מופתע גורם לי לצחוק , הנהנתי בחיוך .
״צלש מגיע לך״ הוא אמר בחיוך והמשיך להקליד במחשבו .״את התעודת זהות שלך אני אוסיף עוד מעט לנתונים שלך במחשב בראשון את תעברי קורס ברמנים ומיום שני את יכולה להתחיל לעבוד״ עומרי אמר בקול גברי והעביר את ידו בבלורית החומה שבשיערו .
הנהנתי לכיוונו בחיוך רחב שגרם לחיוכו הצדדי להתרחב לחיוך שלם .
״סיימנו , נתראה בראשון״ הוא אמר בחיוך קטן וקם מכיסאו , קמתי גם אני והתקדמתי לדלת הכניסה של משרדו .
״תודה רבה עומרי״ אמרתי וחיבקתי אותו לשלום , יורדת במדרגות ויוצאת מהמועדון עם חיוך רחב .
השיר האהוב עליי נשמע ורטט הורגש בכיס האחורי של הגינס הסקיני שלבשתי , שמה של שי הופיע על צג האייפון ולחצתי על קבל שיחה .
YOU ARE READING
כל מה שבנינו
Romanceהנפש בנויה מחומות על גבי חומות , שגורמים לאדם להסתקרן עד מוות ולשבור ולפרק את החומות של האדם השני לאט ובאיטיות מבלי שנרגיש בכלל ובמקרים רבים במהירות רבה . סער חזן אדם קשוח כלפי חוץ אך כלכך רגיש מבפנים גורם לעלמה אבוטבול להסתקרן ולנסות לשבור את כל ה...