פרק 6

1.2K 75 4
                                    

למרות שלא עברתם את הרף , החלטתי לפנק אותכן בפרק לכבוד שבת , קריאה מהנה!💓

~

קולו הצורם של אורי שר בקולי קולות את השיר ׳מתפוצץ לי הראש׳ של עדן חסון , נשמע ברחבי הבית הגדול של דניאל מזרחי שחוגג יום הולדת היום .

״את עושה לי טוב , את עושה לי רעש״ אורי שר מנסה לסלסל את מילות השיר מה שלא כלכך צלח .
״מתפוצץ לי הראש , אין לי כוח לדבר , לא רציתי ללחוץ אז התחלתי לשחרר״ הוא צעק את מילות השיר עם קולו הצרוד מהסיגריות שמרבה לעשן ביום יום .

צחוקה של נעמה נשמע מהמטבח , מתקרבת לעבר השולחנות שבחצר של דניאל עם שתי כוסות מים בידה .
מתיישבת על הכיסא פלסטיק לצד אורי ששר בזיופים .
״באבי , עדיף שלא תשיר״ נעמה אמרה לאורי שנסחף עם הרגע וגרמה לכולנו לצחוק בקול .

״תעביר תמיקרופון לזמרת שלנו״ יונתן , ידיד שלי אמר לאורי וחטף את המיקרופון מידיו והעביר לי .
הבטתי בו בשאלה , ״רציני?״ שאלתי בחיוך קטן , ויונתן הנהן אליי מחליף שיר בערכת הקריוקי המתקדמת של דניאל .

״מקדישה את השיר לדניאל אהובי״ אמרתי במיקרופון לדניאל שישב בכיסא הפלסטיק שבראש השולחן המתקפל שאריאל הביא מביתו .

״זרקת בדיחה , הם צחקו , אתה הרמת כוסית״ התחלתי לשיר בעדינות לצלילי השיר ׳בום בלב׳ של נופר סלמאן .
מחיאות כפיים נשמעו מחבריי ושריקה של דניאל גרמה לי לחייך חיוך רחב ולהמשיך לשיר את השיר בעדינות ובקול שקט .

״וזה כמו בום בלב , נפל עליי כאב . סתם לפני שבת אני בוכה , סידרתי תארון ויש פתאום מקום איך אני נזכרת שוב בך״ שרתי בקולי קולות וסילסלתי את המשפט האחרון בעדינות שצלחה לי וגרמה למחיאות כפיים להישמע שנית .
״כפרה על חברה שלנו היפה״ דניאל אמר וקם מכיסאו נותן לי נשיקה בראש ומוזג לכוסו אקסל .
״חיים שלי מזל טוב״ אמרתי נעמדת מחבקת אותו ונותנת לו נשיקה בלחי .

תמיד אמרו לי שיש לי קול יפה ושאני צריכה לעשות עם זה משהו , אבל חוץ מלשיר בחפלות או ביני לבין עצמי אני לא עושה עם זה כלום .
לא חושבת שאני ארצה לעסוק בזה בעתיד אבל בתור תחביב זה דבר שאני אוהבת לעשות .

מוזיקה ושירה תמיד הייתה חלק בלתי נפרד מחיי , גדלתי בבית של זמרים שאוהבים את כל סגנוני המוזיקה , אמי תמיד נהגה לשים לנו שירים בבוקר בטענה שנתעורר ברוח טובה .
אהבתי את המנהג הזה במיוחד שהייתי זוכה לראות את הוריי רוקדים ביחד לצלילי המוזיקה , ויותר מזה , עדיף מהצעקות הנוראיות של אבי .

כל מה שבנינו Where stories live. Discover now