פרק 10

1.3K 85 7
                                    


יצאתי מדלת הבניין שלי ביחד עם שי רואות את האאודי השחורה של סער ומתקדמות לכיוונה .

אחרי הויכוח הקטן שלי ושל רותם , התקשרתי לסער והודעתי לו ששי באה ושנצטרך טרמפ . אחרי שעה וחצי שי באה אליי מוכנה וסער התקשר אליי שהוא בחוץ .

״שלום ליפיפיות״ סער אמר בזמן שנכנסתי למושב שלצד הנהג ושי נכנסה למושב האחורי , ״שלום שלום״ שי אמרה מחוייכת מתמיד , אני בטוחה שהיא שמחה מעצם העובדה שהיא הולכת לפגוש את אביב .

חייכתי חיוך גדול לעבר סער שהביט בי וחגרתי את החגורה כשסער מתחיל בנסיעה .
״אני רק מציין , אולי תראו שם דברים שאתן לא רגילות אליהם אבל אם קורה משהו ואני לא לידכן להתקשר אליי אני אבוא״ סער אמר בטון שליו אך מזהיר .
כיווצתי את גבותי בבילבול ״דברים שאנחנו לא רגילות אליהם?, כמו מה?״ שאלתי מהוססת , ״אני לא יודע יפה שלי״ הוא אמר מביט בי ומניח את כף ידו על ירכי החשופה ולוחץ עליה מסמן לי שהכל בסדר .
אלוהים יודע כמה זרמים עברו לי בגוף כשכף ידו נגעה בי .

״אני אסתדר עם מה שיש , לא יזיק קצת אקשן״ שי אמרה בהתלהבות , גילגלתי את עייני בחיוך אך עדיין נלחצת ממה שסער אמר .

סער פתח את דלת הכניסה המרשימה והמפוארת של ביתו של אביב , וללא התראה מוקדמת אביב מזנק ומקבל אותנו בחיבוקים עם כוס וודקה בידו ״וואו״ אביב אמר כשהביט בשי שהסמיקה ממבטיו של אביב , גיחכתי והתקדמתי לתוך הבית עושה סריקה עם מבטי על כל האנשים שנמצאים שם .

ריח של סיגריות חזק הגיף לכיווני וללא ספק עישון סמים היה פה בשפע , אף פעם לא נרתעתי מחברה שמעשנת סמים , אני מודעת להשלכות של זה , ומי שזה עושה לו טוב שיהנה , יודעת שאני יכולה להגיד לא אם אני לא רוצה .

״מופתעת?״ סער שאל במבוכה ונעמד מולי , הסטתי את מבטי אליו וחייכתי חיוך קטן מרגיע והנדתי את ראשי לשלילה מניחה את כף ידי על כתפו ״הכל בסדר, תעשה לי סיור? אני רואה ששי ואביב התחברו מהר״ אני אומרת ומביטה בחיוך בשי ואביב שהספיקו להתיישב בספות ולדבר אחד עם השני .

סער הנהן בקשיחות תפס בכף יידי והתקדם איתי לכיוון הספות בצד השני של הבית , הבית הזה עצום .

״חברה , תכירו עלמה״ סער פנה לקבוצת נערים שנראו בערך בגילי שישבו מסביב לנרגילה ופיצוחים מפוזרים בשולחן , חייכתי חיוך קטן והסטתי את מבטי לידיים המשולבות שלי ושל סער .

״הופה , ישלך טעם סער״ אחד מהנערים שם אמר בחיוך החושף שורה של שיינים לבנות , ״הרבה יותר יפה מהאקסית האחרונה שלך״ נער נוסף שישב לצד הנרגילה הוסיף ואמר , ״לא אנחנו ל...״ מיהרתי להגיד אך סער קטע אותי במהירות , ״כן אה״ הוא אמר באדישות גורם לי להביט בו בזמן שהוא נפרד מכולם בחיוך קטן וגורר אותי ביחד איתו לחצר האחורית .

״מה אתה עושה?״ השתחררתי מאחיזתו של סער במהירות ונעמדתי ממולו , סער הביט בי משועשע ״מה אני עושה?״ הוא שאל מחוייך גורם לי להתעצבן , ״סער זה לא מצחיק אותי , למה אתה זורם איתם ואומר שאנחנו חברים?״ שאלתי אותו במהירות , דיי נלחצת ממה שקורה פה , ומהשינוי מצב רוח שלי הקיצוני .

״תירגעי״ הוא אמר בזמן שהוא מתקדם אליי כמה צעדים , ״הם לא בחורים טובים ואם לא הייתי אומר שאת חברה שלי אני בטוח שהם היו מנסים להתחיל איתך , ולא מתאים לי״ הוא אמר ברצינות מסיט כמה קצוות שיער מפניי , גורם לי להסמיק מהישירות שלו .

״בואי״ הוא אומר ומתיישב על אחד מהספות שיש בחוץ לצד הבריכת קרקע הענקית שיש בבית הזה .
התקדמתי לכיוון שלו והתיישבתי לצידו .

אני לא יודעת מה קורה לי עם סער , אבל בחיים שלי לא נמשכתי ככה לבן אדם כמו שאני נמשכת אליו .
השפת גוף שלו , ההבעות פנים , המראה שלו הדיבור שלו , המגע הקטן שלו , גורם לי להרגשות מוזרות בבטן .

השיר של עידן בקשי ׳נופל בפח׳ נשמע מטלפוני של סער והשם סבתא הופיע על המסך .
״הלו סבתא״ סער ענה לשיחה בקול צרוד , ״אני אצל אביב יש אצלו ישיבה״ הוא אמר לאחר כמה שניות שאני מביטה בו מקשיב ככל הנראה לסבתא שלו ששואלת איפה הוא .
״אבוא לאכול מחר שניצלים , אל תדאגי״ הוא אמר צוחק ומביט בי גורם לחיוך גדול להתפרס על פניי .

״אה סבתא , אני אוכל להביא איתי את עלמה?״ הוא שאל לאחר כמה דקות שהוא מביט בי ומדבר בטלפון , מבט מופתע הופיע על פניי והבטתי בו במהירות , הוא נראה משועשע , ״אז אגיע מחר עם עלמה תכיני הרבה שניצלים״ , אמר בחיוך צדדי שגורם לי לפרפרים בבטן כל פעם מחדש .

״ביי סבתא אוהב אותך גם״ הוא אמר וניתק את השיחה , כנראה שמחר ישלי דייט עם סער וסבתא שלו , בהחלט מצפה לזה .

~
פרק יחסית קצר , לא האהוב עליי אך חשוב להתקדמות הסיפור והפרטים , אוהבת אותכן ומעריכה אותכן על זה שאתן ממשיכות להיות פעילות לקרוא את הסיפור ❤️

כל מה שבנינו Where stories live. Discover now