capitolul 3

125 7 3
                                    

———— † capitolul 3 : Concert † ————

Yu-Jie p.o.v.

  Ies de la școală și observ că nu mai am timp să mă schimb . Urc în mașina ce mă așteaptă în fața școlii și surprinzător tata era la volan .

Tata : - Ești gata să îți revezi prietenul ?

Eu : - Da , tata !

Tata : - Atunci să pornim ! Apropo .... Acum e bărbat în toată firea ...

Eu : - Ce ?

Tata : - Pantalonii ...

Eu : - Erau și mai scurți în magazin .

Tata : - Glumești , nu ?

Eu : - Sorry !

Tata : - Ce au ajuns copilele de azi ....

Eu: - Ieri am vazut o fata în bustieră si fustă mini . Ști câți ani avea ?

Tata : - 14 ?

Eu : - 9 ...

Tata rămâne șocat . oftează apoi continuă să conducă . Oprește la scurt timp și îmi zâmbește .

Tata : - Lee Yu-Jie...

Eu : - Da , tati ?

Tata : - Ai grijă . presimt că ceva rău se v-a întâmpla...

Eu : - Nu îți fă griji . Jackson e aici ...

Tata : - Scumpo ... Aveai 5 ani ...

Eu : - De aceea am tabloul cu mine . I-l voi face cadou . E originalul... Eu mi-am făcut o copie ... * scot o cutie frumos ambalată * Aș fi vrut să fie aici .

Tata : - Probabil ar fi purtat cea mai strălucitoare ținută și ar striga numele lui Jackson de aici . Și scumpo ... Mama ta e tot timpul cu tine . Nu uita .

Eu : - Da ,tati ! Pa !

Tata : - Pa !

  Ies din mașină și îi fac cu mâna . Rămân acolo până pleacă apoi plec și eu . În calea mea iese paznicul cu o moacă nu prea prietenoasă . Îi arăt biletul și acesta oftează .

X : - Oh ! Ai venit pentru concert ?

Mă întorc și îl văd pe el ... Prietenul meu ... Încerc să mă abțin să nu plâng ... Dau aprobator din cap .

Jackson : - Ai venit devreme . Dar nu ne deranjează spectatorii . Haide .

  Îl urmăresc , iar la scurt timp îmi aduc aminte de cadou . Îl prind de mână și îi dau cadoul .

Eu : - E foarte important . Te rog acceptă-l .

Jackson : - De ce nu aș face-o ? Pot să îl deschid ? Sunt chiar nerăbdãtor .

Jb : - Hei ce faci ! Mai sunt 30... Cine e ea ?

Jackson : - Era la intrare . deci

Eu :- Chiar te rog ... * lacrimile deja îmi curgeau pe obraji *

Mark : - Hei ce tot faceti !? Uuu ! O fata ?

Jb : - Era cu el .  * face semn către Jackson care desfăcea cadoul *

Mark : - Cum te numești ?

Eu : - Lee Yu-Jie...

Jackson : - De unde il ai ?

Eu : - Eu sunt ....

Jackson : - Wow ! Asta da schimbare .... Ce mai fac părinții ...

Eu : - Mama e moartă de 10 ani .... Iar tata e ocupat cu firma .... Sper că suntem ...

Jackson : - Eu nu te mai părăsesc ! * mă trage în brațe la el *

Eu : - Mă crezi că incă ești singurul meu prieten ?

Jackson : - Serios ?!

Eu : - Da ...

Jackson : - Dacă vă mai holbați la fundul ei vă scot ochii . Iar tu !

Eu : - Eu ?

Jackson : - Acoperă-te cu geaca mea și hai .

  Aprob , iar apoi îmi dă geaca lui . O iau și îi zâmbesc . Îl iau în brațe și îi spun că mi-a lipsit ... Însfârșit simt că trăiesc ....

Jackson Wang volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum