———— † Capitolul 5 : Te rog † ————
Jackson p.o.v.
Îi închid lui Namjoon , iar apoi plec spre bucătărie unde se afla tatăl lui Yu-Jie . Se așeză la masă și îl privi pe bărbat .
- Yu-Jie mi-a spus că aveți o firmă . * spuse tânãrul serios *
Zheng : - Așa e ! Conduc cel mai mare mall din Seul și am deschis acum 4 luni și hotelul .
- Hmmm ... Sună foarte bine ! Mă bucur pentru dumneavoastră domnule Zheng !
Zheng : - Mulțumesc.... * mă pregătește zâmbind trist * I-am promis soției mele că lui Yu-Jie nu îi v-a lipsi nimic....
- Îmi pare rău , domnule...
Zheng : - E în regulă...
- E târziu...
Zheng : - Oh ! Matilda ! Te rog condul pe Jackson în cameră .
O doamnă în vârstă apare în bucătărie și îmi spune să o urmez .Îi urez noapte bună și apoi o umez pe femeia în vârstă . Se pare că camera era lângă cea a lui Yu-Jie .
I-am mulțumit apoi am intrat în cameră . M-am dezbrăcat și am lăsat doar în boxeri . Mă pun în pat și mă gândesc la momentul în care micuța mea m-a spionat .
Un rânjet îmi apăru pe chip ,i-am șoptit numele și am adormit .
.
.
.
.
.
.———— † peste ceva timp † ————
Se aud sunete din camera lui Yu-Jie . Oftez și mă ridic din pat . Mă duc în camera ei și vad că se tot zbătea și plângea .
Fug la ea speriat . Îmi pun mâinile pe umerii ei și o scutur ca să se trezească . Plângea și țipa . Pronunța foarte mult numele meu și al mamei sale . Cum nu se trezea m-am pus lângă ea în pat . Am luato în brațe și i-am sărutat fruntea .
Zheng : - Yu-Jie ! * intră panicat *
Dintr-o dată fata se linișteș-te ...Tatăl ei oftează .
Zheng : - Așa e de când ai plecat .... Plangeat tot timpul după tine ... Și încă o face ... Apoi moartea mamei sale ....
- Înțeleg ...
Zheng : - Se pare că o liniștești ... Poți rămâne lângă ea ?
- Sigur !
Zheng : - Multumesc mult!
- Nu aveți pentru ce.
.
.
.
.
.
.
.——- † următoarea zi † ————
Yu-Jie p.o.v.
Mă trezesc și mă sperii foarte tare când văd că eram călare pe Jackson . Mă ridic în fund și apoi mai aveam putin și mă dadeam cu capul de pereți . Lui Jackson îi scapă un geamăt , iar eu mă dau jos cu totul de pe el . Logic că eram foarte roșie in obraji .
- Te rog , iartă-mă !
Jackson : - E ok ! Măcar ști că sunt de încredere !
- Eh ?
Jackson : - Fato ! Dacă faceai asta cu un alt tip , chiar și din greșeală erai futută .
- Serios !
Jackson : - Yu-Jie.... Ai 19 ani acum ....
- Jackson am 19 ani , tu ești singurul bărbat cu care comunic !
Jackson : - Ești virgină ?!
- Da ....
Jackson : - Mă faci mândru pe zi ce trece !
- Aaaaa ! De ce ești în boxeri ?!
Jackson : - Pentru că aseară m-ai speriat .
- Scuze...
Jackson : - E ok ... Acele coșmaruri vor dispărea , îți promit . * îmi sărută fruntea *
- Mâncăm și noi ceva ?
Jackson : - Sigur !
- Jackson .... Mă poți medita la engleză ?
Jackson : - Orice pentru tine !
CITEȘTI
Jackson Wang volumul 1
FanficTu esti doar o fata normala, cu o viata normala .... pana in ziua in care te reintalnesti cu prietenul tau din copilarie . Insa acesta e cu totul schimbat . Si nu in bine ....