capitolul 6

93 5 0
                                    


———— † Capitolul 6 : O zi cu Jackson † ————

Yu-Jie p.o.v.

  M-am schimbat rapid cat timp dragul de Jackson era în camera lui . Mă gândesc în continu la conversația lui și în cerc să îmi dau seama de adevăr . Sunt sigură că nu e genul de persoană care face rău .....




-

Oare de ce m-am îmbrăcat așa ?

Jackson : - Pentru că arăți frumos ?

- Multumesc ! Jackson.... Eu trebuie să merg să mă vopsesc...

Jackson : - Pot veni cu tine ? Am o săptămână liberă ... Vreau să o petrec alături de tine !

- Serios ?! Mă bucur ! * il iau în brațe * Vino ! Altfel vom întârzia !

.
.
.
.
.
.

———— † peste ceva timp † ————

Jackson : - Wow ! Îți stă perfect !

Îi zambesc și privesc oglinda . Chiar îmi stătea bine !





- Părerea ta contează foarte mult Jackson ! * îl iau în brațe *

  Câteva minute mai târziu eram în casa lui Jackson . Ne-am așezat pe canapea și am început să privim un film . La scurt timp mi-am pus capul în poala lui . Cu o mână îmi mangaia capul și cealaltă se odihnea pe talia mea .

- Jackson.... Tu ești o persoană bună.... Nu ?

Jackson : - Normal !

- Jackson ... Vreau să dorm cu tine .... Vreau să mă ți în brațele tale puternice ....

Jackson : - Ce zici să te muți cu mine ?

- Da ! Adica... Da...

Jackson : - Mă duc să răspund ....

- Ok !

Jackson p.o.v.

  Mă ridic , iau telefonul și merg în camera mea . Răspund și îi aud vocea lui Namjoon.

Namjoon : - Hyung ! Am pregătit valiza . Am vorbit cu Kang Daniel și fata e gata.

- Perfect ! Unde ne întâlnim ?

Namjoon : - La Hongdae .

- Bun atunci ne vedem la Hongdae ! Pa !

Namjoon : - Pa , hyung !

  Mă schimb și ies . Când să ies din casă Yu-Jie mă prinde de mână ...

Yu-Jie :- Te vei întoarce ?

- Normal ! Nu te voi abandona . * îi sărut fruntea și zâmbesc * Puiule mă duc până la Hongdae apoi mă întorc . Trebuie să mă întâlnesc cu un prieten !

Yu-Jie : - Te rog Jackson.... Nu mă abandona !

Jackson Wang volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum