Capitolul 12

81 4 2
                                    

                                                                          Capitolul 12 : Imi pare rau

Yu-Jie p.o.v.

  Ajungem acasa si sunt dusa direct in camera mea . Jackson ma pune in pat si ma priveste incruntat . Ma simteam tare naspa ... L-am suparat . Sunt sigura de asta ...

- Daddy ... Imi pare rau ! * spun cu lacrimi in ochi si il prind de mana *

  Jackson ofteaza si imi ofera o privire blanda . Imi mangaie obrazul si imi sterge lacrimile . 

- Daddy ....

Jackson  :- Gata , puiule ... Nu mai plange ... Totul e bine acum ....

-Dar daddy ! Daca tu nu erai acolo eu ....Eu acum ...

Jackson  :- Ssss ... Gata ... Nu voi lasa pe nimeni sa te atinga in felul ala . Iti promit ...

- Daddy .... Hai sa o facem acum ... In caz ca se v-a mai intampla asa ... Vreau ca tu sa fi primul pentru ca stiu ca tu ma iubesti ....

Jackson  :- Normal ca te iubesc , ingeras ...

- Si eu te iubesc ...

  Dintr-o data ii simt buzele peste ale mele . Alunec usor pe spate si acum eram intinsa pe pat cu Jackson deasupra mea . 

Jackson  : - Te iubesc * imi sopteste la ureche , iar eu rosesc * Esti asa frumoasa ... * imi saruta gatul * 

- Eu ... 

Jackson : - Esti ok ?

- Da ...

Jackson : - Esti sigura ca vrei sa faci asta ?

- Da ... Sunt foarte sigura ... * spun si devin foarte rosie *

  Jackson imi zambeste apoi imi saruta fruntea si isi continua treaba . Si ce bine era ... Imi rasfata gatul cu sarutarile lui dulci ... Insa a trebuit sa imi sune mie telefonul ...

- Deci jur ca tata a inceput sa ma sune tot cand nu trebuie ! 

Jackson : - Raspunde-i ... Eu imi voi continua treaba ... * spune in timp ce ma ajuta sa imi dau bluza jos * 

- Esti ticnit ? Ce sa ii spun cand ma intreaba ce fac ?! 

Jackson : - Ai racit si te doare tot corpul . 

- Bine ... * ezit cateva clipe dar pana la urma ii raspund tatei * Buna ... tata ... 

tata  :- Esti bine scumpo ?

- Da ... * il privesc pe Jackson cum se joaca cu sanii mei si imi musc buza * Doar ca am racit si am niste dureri ingrozitoare ...

tata : - Aha ...Inteleg ...

- Tata ? Esti ok ?

Tata : - Da ... Se pare ca v-am deranjat . Ma suni tu cand terminati . * inchide * 

- Jackson ... * il privesc socata *

Jackson : - Da ? * isi scoate capul dintre picioarele mele * 

- Stia ...

  Jackson ma priveste cateva clipe apoi chicoteste si revine la treaba lui iar mie imi scapa un geamat . Imi duc rapid mana la gura insa este inlaturata de Jackson .

Jackson  :- Vreau sa te aud , baby ...

- Ok ... * spun rusinata * 

 Brusc ma hotarasc sa fac schimb de locuri asa ca ii spun sa se opreasca . Se ridica si ma priveste confuz . Eu doar ranjesc si il trantesc pe pat . Ma pun deasupra lui si ii ofer un zambet inocent . 

Jackson : - Ma faci chiar foarte curios . * zambeste * 

- Ma bucur sa aud asta . * spun in timp ce ii mangai membrul prin pantaloni * Nu crezi ca ar trebui sa scapi de haine ?

Jackson  :- Ai mare dreptate . Te iubesc micuto . * ma dezbraca *

- Si eu te iubesc mult ! 

  Se dezbraca si el apoi ne continuam treaba . Jackson statea pe pat gol si ferbinte . A inceput sa se atinga , iar eu simteam ca mor . M-am apropriat de gatul lui si m-am asigurat ca ii las cateva semne . A inceput sa geama si eu simteam ca ma topesc . De stiam ca e asa placut o faceam de mai demult . 

- Daddy ...

Jackson  :- Baby ... * ne sarutam *

  Ne oprim din sarutat si Jackson se aproprie de urechea mea ...

Jackson : - Sa nu iti fie frica ... La inceput te v-a durea putin insa va trece rapid si vei simti doar placere . Jur ! 

- Bine ...

 Jackson imi zambest si se aproprie de feminitatea mea . Introduce cate un deget pe rand si le misca incet apoi ritmul devine tot mai rapid facandu-ma sa gem puternic . Apoi brusc se opreste . 

Jackson  :- Fi fata buna si urmeaza-mi regulile , iar eu voi continua . 

- Bine , daddy !

Jackson  - Fara zgomote .

- Da , daddy !

Jakcson : - Restul pe parcurs . * spune in timp ce continua ce a inceput *

  La scurt timp am inceput sa ma simt ciudat asa ca i-am spus . Mi-a zambit apoi a spus sa imi dau drumul fara nici o retinere . Nu stiam la ce se refara insa ceva imi spune ca voi afla cat de curand ...

  Imi dau drumul si ii vad zambetul . Isi scoate degetele din mine si incepe sa le linga . Cum poate face asta ? Nu i-se pare scarbos ?

- Daddy ... Te vreau ...

Jackson  :- Si eu baby . 

  Jackson a intrat usor in mine si eu simteam ca tocmai ma rup in bucatele . Durea ca dracu . Asa tare incat am inceput sa plang . Insa mi-a sters lacrimile si s-a oprit ca sa ma pot obisnui . Cand m-am mai obisnuit i-am spus ca poate sa se miste , iar el m-a ascultat .Se misca incet si cu grija . Iar asta mi-se parea chiar dragut . 

- Mai repede daddy ! 

  A marit viteza si camera era plina de gemetele tale . Amcontinuat asa cateva minute , iar apoi ne-am  dat drumul in acelas timp . Cand si-a dat drumul in mine am simtit o senzatie foarte calda si placuta . 

 Se prabuseste obosit langa mine si eu ma cuibaresc in bratele lui . Imi inchid ochii si adorm la scurt timp . 




Jackson Wang volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum