Capitolul 8

96 6 9
                                    


                                                          __________ Trecutul lui  Yu-Jie __________


Autor p.o.v.

  Cei doi se joaca linistiti . Yu si sotul ei isi priveau fica de pe geam . Erau fericiti .Fetita lor crescuse asa mare si frumoasa .

Shopia : - Yu...Zhang...Trebuie sa va spun ceva ...

Yu : - Ce s-a intamplat ?

  Cei 3 s-au asezat la masa si au inceput o discutie care urma sa ii schimbe viata micutei .

Shopia : - Pai....Sotul meu ....

Yu : - * o prinde de mana si ii zambeste calduros *Stim ca sotul tau a plecat din Hong Kong dar nu trebuie sa iti faci griji  .

Shopia : - De fapt ... Ne vom muta acolo de tot .

Zhang : - Poftim ?

Yu : - De ce ? Nu aveti pe nimeni acolo !

Zhang : - Scumpo... Trebuie sa le respecti decizia

Shopia : - Maine plecam ...

Yu : - Maine ?!

Shopia : - Imbraco pe Yu-Jie si hai sa mergem in oras .Si stai linistita .Vom mai tine legatura . 

.

.

.

.

                                                            ________ Peste ceva timp __________


  Jackson era la Yu-Jie in camera .Tanarul stia de plecare si ii parea rau ca o va abandona . O lacrima i-a curs pe obraz .S-a muscat de buza nevrand sa planga in fata ei . 

  Totusi fata a vazut acea lacrima . S-a apropriat de el si dupa ce i-a sters lacrima i-a sarutat obrazul . I-a oferit vesnicul zambet plin de iubire .

  In acea clipa a izbucnit in plans si a luat-o pe fata in brate .Fata il privea confuza pentru ca nu stia ce se intampla . 

Jackson : - Yu-Jie imi pare asa rau !

Yu-Jie : - Oppa ? Ce se intampla ?

Jackson : - Maine plec in America si nu ne vom mai vedea !

Yu-Jie : - Nu ! Jackson ! Te rog nu pleca !

Jackson : - Nu plange ! Voi veni in vara si nu voi mai pleca !

Yu-Jie : - Te rog sa te intorci !

Jackson : - Ok !


  Baiatul era trist pentru ca a mintito.Insa doar aceasta minciuna i-a adus fericirea fetei .Iar el ura sa o vada trista . Nu avea ce face .

  Mama lui il strigase . Trebuia sa plece . O lua in brate si ii oferi un sarut pe frunte , apoi pleca cu lacrimi in ochi . Stia ca nu o va mai vedea .

Jackson Wang volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum