Capitolul 18 : - Yu-Jie si MyungHee se intalnesc -
( Myung Hee p.o.v. )
Gemetele lui Mark se auzeau in toata bucatarie . Il priveam ranjind . Avea ochii inchisi si isi tinea capul pe spate . Decid sa il surprind asa ca ii iau membrul in gura . Lucru care il face sa zambeasca .
- Iti place Markie ?
Mark :- Te ador bebe ....
- Ma bucur sa aud asta . * imi continui treaba *
.
.
.
.
.
Cateva ore mai tarziu Mark pleaca si imi spune sa raman in casa si sa nu deschid la nimeni . I-am spus sa stea linistit ca voi fi bine , iar apoi dupa ce ne-am sarutat a plecat .
Ma duc in camera si ma pun in pat . Intru pe Insta si vad ca fata aceea mi-a raspuns .
Myung_Hee🎀 : Buna !
Yu-Jie_The_Ghost👻 : Buna ! Ma bucur ca ai raspuns 😊
Myung_Hee🎀 : Eu sunt Myung Hee , am 19 ani .
Yu-Jie_The_Ghost👻 : Eu sunt Yu-Jie si am aceasi varsta ca si tine .
Myung_Hee🎀 : Incantata ! Pot sa te sunt ?
.......
Asteptam deja de cateva clipe sa imi raspunda . Insa nu am primit nici un raspuns . Cand am vrut sa ma dau batuta si sa inchid telefonul m-a sunat asa ca i-am raspuns entuziasmata .
- Hei ! * ii spun fericita *
Yu-Jie : - Buna ! Oh ! Buna Mark !
Mark : - Buna Yu-Jie ! Jackson unde e ?
Yu-Jie : - La dus . * rade *Vine imediat
- Scuza-ma daca te deranjez ...
Yu-Jie : - Oh ! Nu ! Eu ar trebui sa ma scuz . Scuza-ma o clipa . Mark te servesc cu ceva ?
Mark : - Un pahar cu apa te rog !
Yu-Jie : - Ok ! Gata . Acum putem vorbi .
-Mark ...
Yu-Jie : - Oh ! Nu era Mark din ...
- Stai linistita . Sunt asistenta lui personala .
Yu-Jie ;- Poftim .* ii da apa *
Mark : - Mersi ! Oh ! Bebe va cunoasteti ?
- Da ...
Jackson : - Baby ! A ajuns Mark ?
Mark :- Am ajuns ! Mergem ?
Jackson : - Da ! Pa baby !
Yu-Jie :- Pa baieti !
Mark : - Pa fetelor !
- Pa !
Yu-Jie : - Vrei sa vi la mine ?
- As vrea ... Dar Mark a spus sa nu ies din casa .
Yu-Jie : - Se pare ca suntem in aceasi oala .
- Nici pe tine nu te lasa ?
Yu-Jie :- Inainte Jackson ma lasa . Insa am fost rapita asa ca acum nu mai ma lasa singura .
- Ce pacat !
Yu-Jie : -Stiu ..Sper sa faci revelionul cu noi !
- Normal ! Trebuie sa inchid . Vorbim mai tarziu ...
Yu-Jie :- Ok . Pa !
- Pa !
Cateva minute mai tarziu faceam curat in camera . Se aud niste batai in usa asa ca ma duc sa o deschid . Un barbat care lucra pentru Mark era in fata mea cu multe cutii mari . Il privesc confuza , iar acesta ma intreaba daca poate intra . Ma dau la o parte , iar acesta intra . Imi pune cutiile langa pat si dupa ce imi spune ca sunt de la Mark pleaca .
Privesc curioasa cutiile si ma decid sa le deschid . In prima am gasit multe costume de baie si lenjerii intime foarte sexy . Offf , baiatul asta pervers . Ma face sa rosesc numai gandul ca el le-a cumparat pentru mine . Apai ca v-a trebui sa le port in fata lui . Oare cand le-a luat s-a gandit cum mi-ar sta cu ele ? Inauntru se mai afla si o cutie de dimensiuni mai muci . Era alba cu fundita aurie . O deschid si dau de o lenjerie alba din dantela . Imi scutr capul si deschid urmatoarea cutie . Era plina cu rochii de tot felul . Insa se mai afla o cutie inauntru . La fel ca cealalta . Desfac panglica si deschid capacul . Inauntru se afla o rochie de mireasa foarte frumoasa .
- Ce o fi cu Mark ?
Zambesc si cercetez restul cutiilor unde gasesc , papuci , bijuterii si accesori , farduri si toate prostiile ce i-le trebuie unei fete .Abea astept sa vina acasa .
CITEȘTI
Jackson Wang volumul 1
FanfictionTu esti doar o fata normala, cu o viata normala .... pana in ziua in care te reintalnesti cu prietenul tau din copilarie . Insa acesta e cu totul schimbat . Si nu in bine ....