Capitolul 13

75 2 1
                                    

                                                          Capitolul 13 :  Cadoul de craciun 


Yu-Jie p.o.v

  Imi deschid ochii si ii privesc chipul lui Jackson . E atat de frumos si perfect ... Zambesc si ma cuibaresc mai bine in bratele lui . 

Jackson : - Buna dimineata iubire !

- Buna dimineata , daddy ! 

  Jackson imi saruta fruntea si da sa se ridice insa il prind de brat . Ma priveste zambin . 

-Daddy... Babygirl vrea sa faca dus cu tine ...* spun rosind *

Jackson : - Atunci ce mai asteptam ? 

  Se ridica si ma ia stil mireasa si pornim spre baie . Unde ne-am mai ,, jucat '' putin . Cand am iesit ne-am schimbat unul pe altul si am mers sa mancam ceva . 

Jackson era imbracat asa : 

Jackson era imbracat asa : 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

 Iar eu asa : 

 Iar eu asa : 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jackson p.o.v 

  Mergem la bucatarie si ne asezam la masa . De data asta am fost prea obosit asa ca am lasat bucatareasa sa ne serveasca . Cat timp femeia in varsta ne aseza masa eu o priveam pe micuta . Statea cu privirea atintita in jos si era foarte rosie la fata . Un chicot mi-a scapat . 

-Scumpo ?

Yu-Jie : - Da ...

- Esti bine ?

Yu-Jie : - Da ...

- Ok ... Baby ? Unde vrei sa facem craciunul ?

Yu-Jie :- Acasa .. Unde alt undeva ? * intreaba confuza * 

- Pai ma gandeam ca vrei sa meri ...

Yu-Jie  :- Aaaaa ! Jackson nu am mai fost la scoala !!!

- Pui esti in vcanta . * rad *

Yu-Jie  :- Nu mai rade ... * spune bosumflata *

- De ce ?

Yu-Jie  : Am uitat din vina ta . 

- A mea ? * intreb conguz *

Yu-Jie  :- Da ! Mi-ai sucit prea tare mintile ! 

- Ma bucur atunci . Ar trebui sa il suni pe tatal tau .

Yu-Jie : - Imi e prea rusine ... * ii suna telefonul * 

- Hai raspunde . * rad *

Yu-Jie ; - Fie ... Da tati ? 

  O privesc zambind , iar la scurt timp primesc un mesaj . Sigur era Namjoon . Imi scot telefonul si verific . Era el si avea probleme . Am mancat rapid apoi i-am sarutat fruntea lui Yu-Jie si am plecat . 

Yu-Jie  p.o.v.

  Jackson pleaca , iar eu merg in camera mea . Imi iau telefonul in mana si incep sa socializez cu o persoana anonima .... Daca m-ar vedea tata si-ar face cruce .

conversatie prin mesaje : 

Yu-Jie  :- Neata persoana necunoscuta :))))

Sfarsitul conversatie : 

- Se pare ca imi da ignor ... 

Oftez si ma intind mai bine ... Maine e Craciunul si eu nu i-am luat nimic !Sunt o iubita groaznica !!!

- Stiu ! Dar imi e prea rusine ...* se aud batai in usa * Intra ! 

menajera : - Pot face curat ?

- Doar de data asta ... Ma poti ajuta te rog ?! Chiar nu mai am timp ... Jackson poate ajunge oricand ... Si nu i-am luat nimic de Craciun ... Sti tu ... Am fost rapita si ....

menajera : - Ai noroc ca avem aceasi varsta si greutate . * rade * Stau peste drum asa ca nu imi v-a lua mult . Am un costum extrem de sexy pe care sa il porti . 

- Multumesc mult ! Vrei sa fim prietene ?

menajera  :- Sigur ! Am plecat . 

- Multumesc inca o data ! 

  Aceasta se intoarce rapid si ii multumesc . O ajut sa faca curat insa cand ii vad masina lui Jackson incep sa tip ca o nebuna . Ma trimite rapid la baie cu tot cu hainele alese , iar ea aranjeaza prin camera apoi pleaca . 

ea : - Il tin ocupat ti-am pus pe masa petalele de flori si lumanerile asa ca grabeste-te .

- Multumesc inca o data !

Jackson Wang volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum