———— † Capitolul 7 : Adevărata față a lui Jackson † ————
Yu-Jie p.o.v.
Jackson nu a mai venit de 4 ore ...Mă încalț și sun după taxi . Câteva minute mai târziu mă aflam la acel club . Intru înăuntru și încep să îl caut . Doi tipi trec pe lângă mine . Îi aud vorbind despre Jackson așa că decid să îi urmăresc . Când am ajuns la locul unde se afla am rămas șocată .
Jackson tocmai a cumpărat o copilă de cel milt 17 ani cu o valiză plină de droguri ! Nu... Nu ... Așa ceva nu se poate !
Jackson : - Ce cățea frumoasă ! Haide ! Avem treabă !
Fata : - Nu ! Te rog ! Ajutor ! Ajutor !
Jackson : - Taci ! * scoate pistolul * altfel îți zbor creierii !
Jackson... Ai spus că nu ești genul acesta de om .... Eh ? Cui îi sună telefonul ? Stai ! E al meu ! Ah , tată ! Alt moment nu ți-ai găsit ?!
Închid telefonul repede și fug . Însă sunt prinsă de către Jackson . Îl privesc șocată , apoi îmi las privirea în pământ .
.
.
.
.
.
.
.
.———— † Următoarea zi † ————
Îmi deschid ochii și realizez că eram într-o cameră total necunoscută ... Pe cine păcălesc ! Aș fi vrut eu să fie o cameră călduroasă cu un pat moale ... Însă e un beci răcoros cu pereți plini de sânge ...
Amintirile de acum zece ani mă izbesc cu putere . Corpul îmi tremură și lacrimile îmi invadează chipul .
- Mama .....
X : - Hei ... Nu plange .... Am făcut-o și eu și nu s-a întamplat nimic ... Nu are rost ... Lacrimile noastre nu îl vor impresiona . Eu sunt Hea ! Haide să ne unim forțele și să scăpăm de aici ... Să mergem la familile noastre ! Mama ta ....
- Mama a murit acum zece ani .... Într-un loc exact ca acesta ....
Jackson : - V-ați trezit frumoaselor ?! Oh ! Yu-Jie ! Nu plange scumpa mea prietenă !
- Mama ....
Jackson : - Ce ? Vrei să îi faci o vizită ....
- A fost ucisă într-un loc exact ca ăsta ....
Nu mai spune nimic . Doar oftează apoi vine și mă trage în brațele sale .
Jackson : - Ai fost rea și acum trebuie să te pedepsesc .
- Mami !
Jackson : - Yu-Jie ?
- Mami ?
Jackson : - Pui ... Nu e mami ...
Jackson p.o.v
Doamne ! O dată ce i-am spus că nu sunt mă-sa zici că i-am dat cu parul în cap ! Am luat-o pe sus și am dus-o în dormitorul meu . Încetul cu încetul s-a mai calmat .
Am puso în pat și am învelito . I-am sãrutat fruntea și am plecat ca să poată dormi . Între timp am mers la tipa de mai devreme pe care după ce am violat-o am uciso .
Obosit și fara nici un chef m-am întors în cameră . Am dezbrăcat-o pe Yu-Jie , acum find doar în chiloți și m-am pus să dorm lângă ea .
CITEȘTI
Jackson Wang volumul 1
FanfictionTu esti doar o fata normala, cu o viata normala .... pana in ziua in care te reintalnesti cu prietenul tau din copilarie . Insa acesta e cu totul schimbat . Si nu in bine ....