———— † Capitolul 4 : Jackson † ————Yu-Jie p.o.v.
- Ați fost grozavi . * le spun băieților *
Mark : - Mulțumim !
Jackson : - Te duc acasă ?
- Ști ceva ? Ce zici să rămâi la noi în seara asta ? Tata ar fi fericit să te vadă .
Jackson : - Atunci așa să facem !
Se ridică și după ce își ia telefonul mă ia de mană . Ne zâmbim unul altuia și îi salutăm pe băieți . Câteva minute mai târziu ne aflam în mașina tatei .
Tata : - Pui ? Cu cine ai venit ? * scoate parul *
Jackson : - Sunt eu , domnule .... Sunt Jackson ....
- Tata ! * îmi acopăr fața rușinată *
Jackson : - Mă bucur să vă revăd domnule !
Tata : - Și eu ! Dar ceea mai fericită e fica mea ! * râde *
Jackson : - Observ ! Și mie mi-a lipsit ! * mă ia în brațe și roșesc *
Tata : - Vi la noi , da ?
Jackson: - Desigur ! * spune zâmbind *
- Tata ... Jackson va dormi la noi ? Te rog !
Tata : - Normal ! Ce întrebare e asta ?!
- Te iubesc !
Tata : - Normal ! Haideți acum !
Tata pornește masina și conduce acasa . Tot drumul Jackson m-a ținut de mână în timo ce cu zâmbetul pe buze ne povestea despre viața lui după ce s-a mutat din Hong Kong . Mi-am pus capul pe umărul lui , iar la scurt timp adorm .
Mă trezesc și îl văd că vrea să plece . Mă ridic în fund și privesc în jurul meu . Eram în camera mea . Mă dau jos și pășesc încet . Deșchid ușor usa și îl văd foarte nervos . Vorbea cu cineva la telefon ...
Jackson : - Ai luat marfa ?! Și l-ai lichidat ? Bun ... Cu urmașa ce ai făcut ?!
Speriată fug înapoi în pat și mă acopăr din nou . Se aud pașii lui Jackson cum se îndepărtează . Inima îmi bătea foarte tare . Oare el chiar e genul ăsta de persoană ? Nu ... Prietenul meu nu e asa ....
....................................
Intrebare dragilor sa o omoare Jackson pe Yu-Jie ?
Va las pe voi sa alegeti !
CITEȘTI
Jackson Wang volumul 1
FanfictionTu esti doar o fata normala, cu o viata normala .... pana in ziua in care te reintalnesti cu prietenul tau din copilarie . Insa acesta e cu totul schimbat . Si nu in bine ....