Další den se Kate probudila, ale tentokrát dost brzo na to aby konečně uviděla své spolubydlící.
Jedna měla opravdu dlouhé hnědé vlasy a ta druhá měla krátké černé vlasy. Na brašnách ve skříni uviděla jména Emily Blay Debvsteková a Žanet Robertsová. Předpokládala že černovlasá bude Žanet a bruneta Emily, protože se s ní viděla u první hostiny. Kate už chtěla jít do koupelny, když v tom zakopla o noční stolek a sletěla na zem, což probudilo její spolubydlící. "U Merlinova fousů, není ti nic? " Řekla ustaraně Žanet, a podala jí ruku.
"Já jsem Žanet Robertsová. "
"Těší mě." Dodala Kate.
"A my už se známe." Konstatovala Emily.
"Jo a...vy jste tu taky nové? " Vyzvídala Kate.
"Jo, my si budeme určitě hodně rozumět. " Vypískla radostně Žanet.
"Spekuluje se prý, že bude VÁNOČNÍ PLES." Zdůraznila Emily.
"A proto už mám nakoupeno." Pochlubila se svými volánkovými, zářivě růžovými šaty s velkým výstřihem.
Kate se snažila potlačit touhu zvracet.
Emily na ni zírala s otevřenou pusou a slepě záviděla.
Kate šla na dívčí záchody, ne protože by se jí chtělo vykonat potřebu, ale aby už poznala všechny na škole. Cestou ji však zastoupil cestu Malfoy.
"Vyšlas brzo abys mě mohla lépe poznat? " Provokoval Kate.
"Tebe ne. " Odpověděla klidně Kate. A šla klidně dál po schodech dolů, avšak Draco ji dostihl a přitiskl ke zdi.
"Už jsi slyšela o tom plesu, že? Nešla bys se mnou? "
"Kdybych nutně sháněla někoho s kým bych mohla jít na ples tak bych tě uboze netiskla ke zdi a nefuněla ti do obličeje. " Odsekla Dracovy.
"Co si to dovoluješ!? " Zuřil Draco.
Rychlým krokem se blížil ke Kate, ale ta se jen otočila, podívala se ze zlosti na Draca, a on zkameněl, i se svým v poslední chvíli použitým vyděšeným výrazem. Kate se polekala, zkusila všechny kouzla, aby byl zase normální, ale nic. Kate si pospíšila na dívčí záchody, ale Uršula tam nebyla, tak si sedla k umyvadlům a tiše poplakávala.
"Však mu to patří. " Vzchopila se Kate.
Najednou dveřmi od záchoda proletěla Uršula.
"Další co po mě bude házet knížky? "
Vřískala Uršula po celé místnost.
"Ne." Odpověděla klidně. "Chci se s tebou spřátelit, jsem tu nová. "
Uršula se pousmála a potěšeně k ní přišla.
"A co že vypadáš tak smutně? " Vyzvídala Uršula.
"Nechala jsem zkamenět Draca Malfoye, a nevím jak to napravit." Odpověděla sklesle Kate.
"Víš o tom, že máš v sobě obscuruse. "
Upozornila Uršula Kate.
"Je zázrak, že jsi se dožila více než 12 let."
"Já vím." Dodala Kate.
Jelikož už nevěděly o čem mluvit, tak Kate odešla a Uršula si sedla na okenní rám a přemýšlela o smrti.**
Na snídani Draco nepřiše, a Kate věděla, že je to zlý. Hned co přifrčely holky z komnaty, tak tu novinu s Dracem roznesly po celé Zmiozelské koleji. Doneslo se to dokonce i k Nebelvíru a ostatním kolejím.
**
"Aspoň jsme se ho na chvíli zbavili. " Konstatoval s plnou pusou Ron.
"To jo... " Pousmál se Harry.
"Jste normální?! " Povzdechla si Hermiona.
"Co zas? " Zabručel Ron.
"Někdo nebo něco po škole chodí a zamražuje žáky naší školy, co když ji zavřou, to vás nenapadlo?" Hysterčila Hermiona.
"Však je to jen jeden člověk. " Odsekl Ron.
"A navíc si to zaslouží. "
"Ale do plesu už bude zase normální. "
Povzdechla si Hermiona.
"Protože vývar z mandragor ho uzdraví za týden a do týdnu ho paní Pomfeyová dostane od Hagrida. Takže to vyjde přesně na ples." 0pet si povzdechla.
ČTEŠ
Insanus I.
Fantasíave světě se dá lehce ztratit. chceš vědět jak? (pokračování Insanus II. v mnohem lepším provedení)