Bu sabah iğrenç alarmım çalmadan uyanmıştım. Mutlu bir sekilde kalkıp perdelerin arasindan içeriye girmeye çalışan mükemmel güneşin odamın içini aydınlatması için perdeleri açmıştım.
Bugün hayatımızda neler olucaktı veya arkadaşlarımın benim onları merak ettiğim kadar merak etmişlermidir ya da beni özlemişlermidir diye düşünüyordum.
Ama bunlardan önce hazırlanmalıydım ilk olarak duş almam gerekiyordu. Banyoya doğru yönelmiştim önünden geçtiğim aynaya tekrar dönerek aynada kendime bakip saçlarımla oynadıktan sonra gülücük atmayı da ihmal etmedim.Vakit kaybetmeden hemen banyoya girmiştim. Havlu almayı unuttuğum için girmemle çıkmam bir olmuştu. Odanın altını üstüne getirerek uzun uğraşlar sonunda banyo havlumu bulabilmiştim tam banyoya doğru ilerlerken sanki bir şey vardı 3 dk öncesine kadar farkedemediğim dikkatimi çeken birşey...
Arkama dönüp baktığımda pencere açıktı. Uyandığımda bir tek perdeleri açmıştım ama pencereler kapalıydı yani unutkan biri olmadığıma göre biraz gerilmiştim. Daha önce başıma böyle birşey gelmemişti.
Evimizin biraz eski olduğunu biliyorum ama hiçbir zaman pencerelerin kendi kendine açıldığını duymamıştım yani bu durumda biraz şüphelenmiştim. Odamın heryerine bakmıştım hatta pencereden dışarıya bile bakmıştım neyseki hiçbirsey yoktu bu da biraz olsun içimi rahatlatmıştı.
Belki de ben çok paranoyakca davranıyorumdur diyip telefonumu aramaya başlamıştım. Ama bulamamıştım. Duştan çıktıktan sonra aramaya karar verdim ve duvardaki saate baktım, saate bakmasaydım zamanın nasıl bu kadar çabuk geçtiğini bilemezdim heralde hızlı olmalıydım aylardır özlemle beklediğim güne geç kalmak istemiyordum. Arkadaşlarımı çok özlemiştim okula bir an önce gitmek için hemen banyoya girdim sonunda duşumu almıştım, sıra saçlarımı kurutmaya gelmişti. Kurutma makinesini açtığımda odamdan ses gelmişti acaba yanlış mı duydum diye makineyi kapattım ama ses yoktu daha sonra saçlarımı kurutmayı bitirmiştim, sadece kıyafet ayarlamak kalmıştı.
Dolaptan hızlı bir şekilde kıyafet seçip üzerimi giymek için odama doğru yönelmiştim üzerimdeki havluyu düzelterek dolabıma dogru yürüyordum, bir anlık bu sabah açık olan pencerenin olduğu tarafa doğru kafamı çevirmiştim ki bu sefer gördüklerim karşısında kendimi tutamayıp çığlık atmaya başlamıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Özledin Mi ?
VampireHer insanın yaşadığı gibi Emily de normal bir hayat yaşıyordu...Mutlu bir şekilde okulunun ilk gününe hazırlanırken yabancı bir vampirin evine girmesiyle hayatı bir anda değişti. Emily'nin yeni hayatında nasıl yaşamaya çalıştığını, verdiği mücadele...