O değil de artık yorum atmıyorsunuz :(
İnstagram:wattpad_yazarokurd
15.02.2019
*Derin'den
Kızlarla beraber sınıftan çıkarken karşı sınıftan çıkan Onur'u görmemle tuhaf oldum.
Aniden gelen gülümseme,utanma,kaçma isteği?
"Aman aman,enişte geliyor." Sude'ye döndüm.
"Ne eniştesi be?"
"Hı hı.Biliyoruz biz onları." Hilal de Sude'ye katıldığında gözlerimi devirdim.
"Saçmalamayın."
"Beni kandıramazsın."
"Betül,neler yapıyorsun arkadaşım?Aa,Murat mı o?Hakan da olabilir,tam kestiremedim." Sude ve Betül'ün dikkatleri dağılırken Hilal güldü.
"Duygularımla oynuyorsun Derin."
"Açıl gitsin çocuğa."
"Ah,ah nerede o günler?"
"Ben söyleyeyim mi?"
"Hı,söyle." Dalga geçer bir şekilde konuştuğunda Murat koridorda belirdi.Sude'nin kolunu tutarak ilerletmeye başladım.
"Ne yapıyorsun?"
"Kavuşmanızı sağlıyorum."
"Hayır hayır.Şimdi olmaz.Derin dur,lütfen.Bak vallahi küserim."
"Saçın düzgün,bir şey olmaz."
"Düzgün mü?"
"Düzgün düzgün." Arkamızdaki gülüşme seslerinden Hilal ve Betül'ün peşimizden geldiğini anladım.
"İzle ve gör bebeğim." Yanımızdan geçen Hakan'ı durdurdum.
"Hakan?"
"Derin?" Durdu.Önce bana,ardından Sude'ye baktı.Gözlerimi koridorda gezdirirken kaşlarını çatmış bir şekilde bizi izleyen Onur'u gördüm.Fakat dikkatimi tekrar Hakan'a verdim.
"Kankamla çıkar mısın?" Kızlar gülüşür,Sude öksürür,Hakan ise ne diyeceğini şaşırırken gözüm Onur'un gülüşünde takılı kaldı.
"Ben...Tamam yani,çıkarım." Dedi.
"Tabi Sude'ye de uygunsa." Sırıttım.
"Uygundur uygun.Hadi siz sınıfta konuşun falan.Tanışın,sevi-" Boğazımı temizledim.
"Birbirinizi sevin.Bir çay için." Aniden gelen cesaretler önce Hakan'ın,daha sonra Sude'nin ellerini alarak birbirlerine tutuşturdum.
"Allah tamamını erdirsin." Hakan'ın omzuna iki kez vurduğumda şaşkınlığını üzerinden atarak başını salladı.Ve Sude'yle beraber ilerlemeye başladı.Sude,omzunun üstünden şaşkın ve mutlu bir surat ifadesiyle bana bakıp önüne döndü.
"Ne yaptın lan?" Diyerek kahkahasını koridorda yankılattırdı Hilal.
"Ne oldu öyle?" Yaptıklarımı sorguladım.
"İkinci Esra Erol çıktı başımıza."
"Yalnız çocuk dünden hazırmış." Gülüşerek sınıfa girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağı|Texting
Short StoryBilinmeyen Numara:Çünkü sen,her şey bitti dediğimde ortaya çıkansın. Bilinmeyen Numara:Tıpkı yağmur bittiğinde ortaya çıkan Gökkuşağı gibi.