8.1

4.9K 216 105
                                    

*Yorum falan atsanız çok hoş olur yani.

İnstagram:wattpad_yazarokurd

10.04.2019

"Derin,ben..." Elini ensesine attı.

"Nasıl desem ki?" Ayağıyla yerdeki taşa vurdu.

"Ya ben yol boyu buna çalıştım ama.O kadar da taktik aldım.Sen ne yaptın,aklımı çeldin!" Kaşlarımı çatarak yüzüne baktım fakat o yere bakmayı sürdürdü.

"Onur?"

"Şöyle ki ben,açıkçası ama bak gerçekten," Yüzünü sıvazladı.

"Ya seviyorum işte Derin." Gözleri gözlerimle buluştuğu an duyduklarım beynimde döndü durdu.

Bir an "kimi,neyi" demek istesem de beynim anlamak isteyeceğini anlamış,beni de inandırmıştı.Yani haklıydı aslında,çocuk karşıma geçip pandalara olan sevgisini dile getirmiyordur herhalde.

Başımı yerden kaldırdım.Ortamdaki sessizlik can sıkıcıydı fakat ne diyeceğimi bilmiyordum.

"Benimle çıkmak falan ister miydin?İster misin?" Yüzünü sıvazladı.

"İsterim Onur." Yüzüme baktı garip bir şekilde.Gözlerini kırpıştırdı ardından.

"Emin misin?" Dediği şeyden sonra yüzünü buruşturup yüzünü elleriyle kapattı.

"Eminim,son kararım." Tekrar gülerek ellerini yüzünden çektim.Ortamda bu sefer uzun bir sessizlik oluşurken sokağı inceledim.Saat altı,yedi civarlarıydı.Yağmur yeni durmuş,güneş açmıştı.

Biraz daha uzağa baktığımda ilerideki gökkuşağını fark ettim.Yüzümde hafif bir gülümseme oluştu.Onur da başını baktığım yere doğru çevirdi.

"Gökkuşağı." Durdu ve yüzündeki gülümsemesiyle yüzümü inceledi.

"Sen benim Gökkuşağı'msın."

Gökkuşağı|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin