4.3

5.7K 268 81
                                    

İnstagram:wattpad_yazarokurd

03.02.2019


*Onur'dan

Öğle arasına az bir süre kalmıştı ve heyecanlıydım.Bacağımı titrettim uzun bir süre.Selim bacağıma vurdu.

'Dursana lan.'

'Oğlum kızla buluşacağım diyorum.'

'Derin'i gördüğünde bu kadar heyecanlanmıyorsun oğlum sen.'

'Kızı ilk defa göreceğim ya,ondandır.' Başını salladı.Zilin çalmasıyla Selim'e bile bakmadan okulun arka bahçesine doğru ilerledim.Duvara yaslanarak beklemeye başladım.Beş dakika oldu,on dakika oldu.Telefonumu çıkarıp mesaj attım.

05..:Neredesin? (12.17)

O sırada Selim'in mesaj atmış olduğunu gördüm.

Selim:Oğlum,Derin düşmüş lan. (12.15)

Selim:Gel istersen.

Onur:Ne?

Onur:Neredesiniz?

Selim:Zemin katta

Onur:Tamam.

Telefonumu cebime koyup koşar adımlarla içeri girdim.Selim,kucağındaki Derinle beraber çıkışa-bana doğru-geliyorlardı.Hızla yanlarına gittim.Derin kendindeydi,sadece başı kanıyordu.Selim'e baktım.Derin'i bana doğru uzattı.Minnettar bir şekilde gözlerimi açıp kapadım.Hafifçe gülümseyerek baş selamı verdi.

'Kamil hocam!' Diye seslendi.Hoca kaşlarını çatarak buraya doğru geldi.

'Ne oldu böyle?'

'Düşmüş.'

'Tamam,benim arabamla gidelim.Hadi.' Diyerek önden yürümeye başladı.Hızlı adımlarla ben de onu takip ettim.Selim de peşimdeydi.

'Neden kendisi yürümüyor?'

'Bileğini burkmuş hocam.' Diyerek benim yerime cevapladı Selim.

'Hay Allah ya.' Diye mırıldandı Kamil hoca.O sırada bakışlarımı kucağımdaki Derin'e çevirdim.

'İyi misin?' Başını salladı sadece.Hocanın arabasının önüne geldiğimizde Selim durdu.

'Hocam siz gidin.Bana gerek yok sanırım.'

'Tamam evladım.Hadi arkadaşını koyalım içeri.' Diyerek kapıyı açtı.Birlikte Derin'i oturttuk.Ardından ben de yanına geçtim.Kısa ve sessiz geçen yolculuğun ardından hastaneye varmıştık.Acil kısmına gidip doktoru bekledik.Gelen doktor gerekli işlemleri yaptıktan sonra Derin'e baktım.

'Evet,gidebilirmişiz.Derin seni eve bırakayım istersen kızım.' Derin hafifçe gülümsedi.

'Sağ olun hocam da annemleri aramışlar.Okuldan alacaklar beni.'

'Peki.Hadi o zaman.' Ayağa kalkmak için hareketlendiğinde durdurdum onu.

'Ben alırım.'

'Yok ya,gerek yok.Yürüyebilirim bence.' Dedi.Attığı ilk adımdan sonra hafifçe yüzünü buruşturduğunda hızlı bir hareketle kucağıma aldım onu.

'Hiç sanmam.' Bakışlarını benden kaçırdı.Gülümsedim.Aklıma gelenle ise kaşlarımı çattım.

'Biraz dikkatli olsana.'

'Ya benim biraz acelem vardı.Hızlı gideyim derken düştüm işte.Yoksa çok da önemli bir şey olmadı yani.'

'Aynen,fark ettim.' Başımı iki yana salladım.Tekrar bakışlarını kaçırdığında arabanın önüne gelmiştik.

**

'Şey,teşekkür ederim ben.Seni de yordum böyle.' Elim istemsizce enseme gitti.Ensemdeki saçlarımla uğraşırken cevapladım.

'Rica ederim.Önemli değildi.' Gülümserken başını salladı.Okulun önünde bir araba durduğunda Derin'in bakışları o tarafa çevrildi.

'Annemler.Gideyim ben,görüşürüz.'

'Görüşürüz.' Bana son bir kez bakıp arkasını döndü.

'Daha dikkatli ol.' Gülerken omzunun üstünden bana baktı.Bana.

'Tamam.'


*Kimin kim olduğuyla ilgili var mı tahminler?



Gökkuşağı|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin