Selaam gençler.Oylarınızı,yorumlarınızı esirgemeyin.
Esila|Texting'e de bir göz atsanız çok hoş olur kii.
İnstagram:wattpad_yazarokurd
14.03.2019
*Derin'den
Sınıftan çıkarken gözüm Onur'un sınıfına kaydı.İçeride yok gibiydi.Nefesimi seslice verip kızların yanına gitmek için merdivenlerden inmeye başladım.
Okul kapısından çıkar çıkmaz gözlerimi bahçede dolandırdım.Önce kızları gördüm.Onların yanına ilerleyecektim ki köşedeki masaların birinde tek başına oturan Onur'u görmemle yönümü değiştirdim.Dirseklerini bacaklarına koymuş,yüzünü de ellerine yaslamıştı.Gözleri kapalı gibiydi.
Yutkundum.Gitmekle gitmemek arasında uzun bir savaş verdim.Kızların bakışlarından sonra gözlerimi devirerek sessizce Onur'un karşısına oturdum.
Başını kaldırıp bakmadı,büyük ihtimalle duymamıştı.Ya da ben öyle olmasını istiyordum.Bir süre daha onu sessizce izledim.Sonrasında ise yakalanma korkusuyla bakışlarımı kızlara çevirdim.Omuzlarımı kaldırıp indirdim ve başımı iki yana salladım.Sude sevgilisiyle beraberdi.Hilal,ayağa kalkarak yanıma ilerlemeye başladı.Panikleyerek ayağa kalktım ve Hilal'e doğru ilerledim fakat Onur'dan sadece beş altı adım kadar uzaklaşabilmiştim.
"Vazgeçtim ben,konuşmayacağım." Fısıldadım.
"Saçmalama." O da fısıldadı.
"Ya yürü gidelim.Hem yorgun gibi o."
"Ne olduğunu merak etmiyor musun?"
"Ediyorum ama işte,ne sıfatla soracağım ulan.Ya terslerse?"
"Bence terslemez." Arkaya doğru baktım fakat beklediğim yorgun gülümsemesiyle bana bakan Onur değildi.
"A,şey." Bakışlarımı etrafta gezdirdim.
"Iı,selam?" Saçmalıyorum,acayip saçmalıyorum.Yardım için Hilal'e baktığımda dudaklarını birbirine bastırarak yere bakıyor olduğunu gördüm.
"Ben şey yapıyordum.Ne yapıyordum?Geçiyordum işte,Hilal'in yanına geliyordum.O da yanıma geliyordu.Ortada buluştuk.Sonra bir baktım işte,sen."
"Niye panikledin?" Fısıldayan arkadaşıma baktım.
"Ne bileyim ya?Bir şey yap,rezil oluyorum." Onur'un kahkahası duyulduğunda Hilal de ona katıldı.Ben ise gülümseyerek onu izledim.Gülüşmeler durduğunda ortam sessizleşti.
Bakışlarımı yere diktim.Söylemek,sormak istediklerim vardı fakat o cesareti kendimde bulamıyordum.
Her şeyi yanlış anladığını söylemek,ne gibi sorunlarının olduğunu öğrenmek istiyordum.
Tam ağzımı açmış bir yerlerden başlamaya karar vermiştim ki tanıdık ses duyuldu.
"Derin,gelsene!"
***
Shipleri aşağıdaki satırlara alalıım.
Derin&Mert
Derin&Onur
Ceylin&Mert
Diğer
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağı|Texting
Historia CortaBilinmeyen Numara:Çünkü sen,her şey bitti dediğimde ortaya çıkansın. Bilinmeyen Numara:Tıpkı yağmur bittiğinde ortaya çıkan Gökkuşağı gibi.