BAŞLARKEN

9 0 0
                                    

SELAM BU BENİM YENİ KİTABİM BU BÖLÜMÜM SIKICI GELEBİLİR KARAKTERLERİ TANİTTİM BİRAZ. KAFAMDA KURGULADİM BANA FİKİR VE DESTEK VEREN ARKADAŞLARIM IŞILAY SEVİLAY RABİA BU BOLUM SİZLER İCİN

-Özgeee Özgeeee kalksana layyyn ilk günden geç mi kalacaksın okula!!!!!

-Pfff tamam beeea kalkıyorum

Gözde nin böğürmesiyle yataktan çıktım. Geç saatlere kadar ders çalistigim için gözlerim aciyordu. Gözde benim ikiz kardesim . Herkes çok benzedigimizi söylesede bence hic benzemiyoruz. Gözde biraz daha relaxdır. Dersleri umursamaz,. Hayat onun için eğlencedir. Hem bikere o kumral ben sarisinim.Onu çok seviyorum. Her ortamda birbirimize destek olur , korur kollariz.

Bugün yeni okulumun ilk günü. Çok heyecanlıyım. Evet olamaz mı hala çocuk gibi heyecanlanıyorum. Ben 10.siniftayim ama babamin tayini cikinca okulumu değiştirmek zorunda kaldim.

Daha forma almadigimiz için dolabımın karsisinda bir saat ne giycem diye düşündüm. İlk izlenimi iyi birakmak istiyorum. Sonra gozlerimle ayni tonda mavi yeşil karışımı açik bir renk olan gömleğimi ve siyah kotumu giydim. Gözde ye  baktim tayt ve kisa kollu giymişti.

''Gözde bu ne kıçın doncak mal''

''Bisey olmaaaz. Kizim senin üzerindekiler ne paçavra gibi git değiştir insana benze''

''Ne diyorsun sen be ne güzel iste hem sanane''

''Kizlaaar yinemi kavga ediyorsunuz ''diye araya girdi annem

Gözde ye dil cikardim ve servisin korna sesini duymamla firlamam bir oldu. Annem arkamizdan cırladı :

''Kızım kahvaltı yapsaydiniz hey Allah im yeaa. Düşcen kııızzz''

Servise bindiğimizde bütün gözler üzerimizdeydi. Herkes birbirine ''Bunlar yeni galiba '' gibi şeyler fisildiyordu. Hiçbirine aldırmadan Gözde yle birlikte en öne oturduk. Çantadan cikardigim kulakligi bin bir zorlukla actim içimden zafer dansi yaparak kulakligi taktim Kimseyi tanimadigim için sadece müzik dinleyerek ve ayagimla ritim tutarak yolu izliyordum.

Okula geldik maalesef Gözde yle ayni sinifta degildik. Çünkü ben sayısal o ise eşit agirlikti. Okul müdürüyle ufak bir konuşma -ufak dediysek uzunnnn ve çok sıkıcı bir konusma- yaptıktan sonra siniflarimiza geçtik. Sinifta sadece kumral, kahverengi gozlu , yakisiklimi yakisikli, cool , ayaklarini masasinin üzerine koymuş kulakliktan müzik dinleyerek kafasıyla ritim tutan bir bebelacın yanı boştu.

''Selam ben Özge ''dedim şirinlikle

''Bende Ayaz memnun oldum ''diyerek gülümsedi. Allah im gamzesine baakk belediye çukuru gibi MAŞŞALLAHH. 3 saniye kadar durduktan sonra iste bekledigim soruyu sordu: ''Sen yeni misin ?''

''Evet''dedim en şirin halimi takinarak ''Burasi bos mu?'' diye ekledim.

''Maalesef dolu'' ohaaaa lan bütün hayalimin içine ettin beee. Bu kadar yapılmaz  yaaa.

''Hm oyle mi?''dedim kalkmaya yeltenirken

''Şaka yaptim gel otur. Adın ne?''

''Özge. Senin?''

''Ayaz. Memnun oldum. ''

''Bende. ''

Gülümseyerek çantamı yanima koydum. Ders zili caldi ve klasik öğretmen tipli, yasli, gözlüklü, göbekli adam içeri girdi. Fizik öğretmeniymiş fasa fiso. Bin bir güçlükle ilk ders bitti ve zil çaldı. Zil çalar çalmaz Gözde nin yanına gittim. Yaninda bir kız daha vardi konuşarak benim yanima geldiler kantine indik. Kizin adı Kübra idi. İyi bir kıza benziyordu. Gözde nin bu kadar cabuk cevre yapabilme yeteneğine hastayım. Kantinde muhabbet ediyorduk. Gözdelerin sinifinda bir çocuk varmis çok yakisikliymis falan.. pffffff banane yeaaaa.

''Sen ne yaptın?'' Gözde nin bu sorusu karsinda afalladim -kafam başka yerlerde olunca saçma sapan cevaplar verebiliyorum arkadaşlar sasirmayin ddm edd asddfa-

''Ne ne yaptim ben masumum kim ölmüş ??!''

''Ahahahahaha kızım mal mısın? Arkadaş edindin mi diyorum kardeş iyi misin ya''

''Haa sen onu diyorsun yok bea biz senin gibi hızlı değiliz kardeşim. Bir Ayazı taniyorum o kadar''

''Ayaz mı vuuhuuuuu bir de hizli değilim diyorsun sen hizliyida aşmışın lan''

''Oha naptin kızım ben sen miyim sira arkadaşım sadece bu''

''Olsun o da bişey senin için belki bakarsin....''

''Offf Gözde offfff kapatalim bu konuyu hem zil caldi sinifa gidelim''

''İnek''

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

OKUL ÇIKIŞI

Serviste yine Gözde yle beraber en öne oturacaktik ama bir baktim ki Gözde yeni arkadaşı Kübra nin yanindaydi. Bende hic sesimi cikarmadan eski yerime tek basima oturdum. Servisten indik .

''Sen bizle gelmiyor musun'' dedi Gözde

''Nereye''

''Cafede biraz oturcaz''

''Yok ben kütüphaneye kaydolmaya gidicem″

″Gel ya biraz oturruz″ dedi Kübra

″Hayir olmaz″

″Off Özge ne zaman büyüyeceksin sen gelme yaa″

Evet Gözde den günlük çemkirmemizide aldıktan sonra rahat rahat kütüphaneye gidebiliriz .

Sen Benimsin ''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin