Son misafirini de yolcu ettikten sonra üstünü değiştirip koltuğa attı kendini Evrim.Ne akşamdı ama.Yaren dağılmış oturma odasına baktı,korkunç görünüyordu.Cips, kuruyemiş kırıntıları, sigara izmaritleri,içecek bardakları.Hemen toplamaya başladı etrafı.
''Bırak şunları toplamayı da gel dinlen biraz abla.''
Yaren de yorgundu kuzeninin yanına oturdu.Eeee anlat bakalım sevdin mi bizimkileri?
''Sevdim iyi insanlara benziyorlar,tabi önce sıkıldım ama Özgür sağolsun güldürdü beni.
''Hep böyledir kalbinde ne varsa dilindeki aynıdır , sürekli espri yapar.Hayatı dalgaya alır en sevdiğim huyu bu hayat zaten yeteri kadar sıkıcı insan onun yanındayken bütün dertlerini unutuyor insan.
''Hmmm başka hangi huylarını seviyorsun Özgür ün?''
Evrim bakışlarını kaçırdı.Ne bileyim iyi biri işte.Sedat abiyle de tanıştınız sonunda.
Sedat?Haaa şu sonradan gelen ukala çocuk , seninkinin abisi?
Evrim kucağında tuttugu yastığı fırlattı Yaren e.''Özgür benimki falan değil bir kere biz iki iyi arkadaşız sence Sedat abi nasıl?
Hadi çok gevezelik yaptın yat dinlen.Ben yatıyorum çok yorgunum.Bir şey söylemedin abla Sedat abiyi sormuştum.
Yaren odasına gidecekken durdu.Kardeşine hiç benzemiyor,beş parmağın beşi de bir değil işte buzdolabı gibi bir çocuk.Bütün akşam ağzından tek laf çıkmadı,asabi birine benziyor,suratsız.Biraz da kendini beğenmiş sanki.Sevmem öyle insanları sen de biliyorsun burnu havada kibirli.Devam etmemi ister misin?
''Yok bence bu kadar yeterli çok yorgunum yatalım artık.Sedat abi Özgür gibi değil pek benzemiyorlar evet ama anlattığın gibi biri de değil.Neyse bir süre daha burada kalacak tekrar karşılaşırsınız fikrinin değişeceğine inanıyorum.
''O kadar merak ediyorum ki en yakın zamanda tekrar karşılaşmak isterim.''
Saat epey geç olmuştu ikisi de uyumak için odalarına çekildiler.Evrim Yaren e itiraf edemese de Özgür den hoşlanmaya başlıyordu.Kendine bile yeni itiraf ediyordu.Ne zamandır ona arkadaşı gözüyle bakamıyordu.Yanındayken heyecanlanıyordu,kalbi ağzında atıyordu önceden böyle değildi.Onu düşünmek istemese de aklına geliyordu işte.Aklına gelince mutlu olduğu doğruydu,yüzüne sebepsiz bir gülümseme yerleşiyordu.Sonra içindeki mutluluğun yerini korkular alıyordu.Özgür ün arkadaşlığını kaybetmek isteyeceği en son şeydi.Bu düşüncelerle uykuya daldı Evrim.
Yaren in ise gözüne uyku girmiyordu.Diz üstü bilgisayarını açtı,sosyal medyasına baktı son dakika haberlerini okudu.Canı sıkıldı ,annesiyle ve kardeşiyle çektirdiği resimlere baktı.Annesini özlemişti,bir burukluk çöktü içine.Toparlanması uzun sürmedi buraya gelmesinin sebebi iş bulmaktı o zaman annesinin umutlarını da boşa çıkarmamalıydı.Mail adresini açtı her zamanki gibi biz size dönüş yapacağız diye bir mail göndereceklerini düşünürken son gelen mail adresinin Kurthan Otel den olduğunu görünce bilgisayarı kapatıp yatmaya niyetlendi.Rüya mı görüyordu gece gece.Kurthan Otel.Yavuz Bey,görüşmeye girecekken yere kapaklanması Yavuz Bey in alaycı tavrı asistana ve diğer kızlara rezil olması her şeyi eline yüzüne bulaştırması.Hepsi film şeridi gibi geçti gözlerinin önünden.Elleri titreyerek maili açtı.Bu seferde gözlerini sımsıkı kapattı,bakamıyordu ekrandaki kısa yazıya.Ne vardı bu kadar heyecanlanacak.Nasıl olsa onların da cevabı aynı olacaktı ama yine de farklı olmasını diliyordu.
Gidip Evrim i uyandırsam diye düşündü parmaklarının ucuna basa basa Evrim in odasına gitti,Evrim derin bir uykudaydı uyandırmaya kıyamadı.Ama Evrim bu,ufacık sese uyanır.Yaren kapıyı kapatıp çıkmak üzereyken Evrim uyandı.Saatine baktı.Neredeyse sabah oluyordu.Endişeyle abla iyi misin bir şey mi oldu diye sordu.Yüzün bembeyaz olmuş hasta mı olacaksın yordum bir de seni değil mi?Off bu kız bu kadar seri konuşmayı nasıl başarıyordu.
'' İyiyim endişelenmene gerek yok canım.Uyku tutmadı maillerimi açtım iki gün önce Kurthan Otel den mail gelmiş.Neeee süper haber bu, işe ne zaman başlıyorsun?''İşe başlıyor muyum bilmiyorum maile bakamadım.
''Neden?''
''Heyecanlandım işte benim yerime sen bakar mısın uykundan uyandırdım ama kusura bakma.''
''Ne uykusu uyku mu kalır şimdi çoktan uyandım ben hadi gidip bakalım.''
Evrim mail kutusunu açtı,okudu.Kaşlarını çattı yüzünü buruşturdu.Kafasını yastığa gömmüş ablasına bakmadan ciddi bir ses tonuyla.Üzgünüm abla olumsuz malesef işe alınmamışsın olsun başka işlere bakarsın dedi.
Yaren kafasını kaldırdı olmayacağını biliyordum boşu boşuna umutlandım hadi sen de yat.Evrim hala bilgisayara bakıyordu.Sonunda dayanamayıp Yaren in boynuna sarıldı.Tamam bozma moralini , çünkü bir hafta sonra Kurthan Otel de işe başlıyorsun.
'' Anlamadım sen bu akşam benden habersiz bir şey mi içtin?''
''Hayır ablacım içmedim.''Bir hafta sonra Kurthan Otel de işe başlıyorsun diyorum sen hala bana bakıyorsun.İnanmıyorsan mailine birlikte bakalım.Baktı Evrim doğru söylüyordu işe kabul edilmişti.Bundan daha güzel daha mutluluk verici ne olabilirdi.Sanki bir rüya görüyordu ve uyanmak istemiyordu ama gördüğü rüya değil gerçekti.İki kuzen birbirine sarıldı Evrim evin içinde bağırıp duruyordu.Şiiit sessiz ol biraz saat sabahın yedisi.
Yaren de Evrime uyup bağırmamak için zor tutuyordu kendini.Olmuştu , sabahın ilk ışıklarıyla kalbine umutta dolmuştu bundan sonra her şey daha güzel olacaktı elbette.En azından o öyle düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA GİBİ
HorrorKalbimi açıp,yaralarımı göstermekten korktum her zaman.Yaralarımı kimse bilmemeliydi,üfleye üfleye geçerdi.Bazen ben bile unutuyordum nerede olduklarını,o yaraları kimin açtığını.Ara ara sızlıyordu,öyle derin öyle incecik.O zaman hatırlıyordum işte...