1

724 67 5
                                    

Kráčal po ulici a nad hlavou si držal dáždnik. V druhej ruke mal čierny kufor, ktorý bol plný jeho oblečenia. Zabočil za roh a pristavil sa pri múre. Otočil hlavu na bok a zaostril zrak.

,,Smrtka?" začudovalsa, keď som cez okno, ktoré mohli vidieť len určité bytosti, uvidel postavu odetú celú v čiernom s klobúkom na hlave.

,,Dokkäbi?" začudoval sa Anjel Smrti.

,,Stále nosíš ten ohavný klobúk? Tak buranské," povzdychol si a kráčal ďalej.

Ako pokračoval vo svojej ceste uvidel jeho. Chlapca, ktorý bol takmer vysoký ako on. Oblečený bol v školskej uniforme, na ktorej mal prehodenú tmavomodrú mikinu. Kapucňa na hlave a čierne vlasy zmáčané od dažďa.

Ich pohľady sa stretli.

Dokkäbi sa zastavil a otočil sa za chlapcom, ktorý sa strácal v dave.

Žeby ma naozaj videl?

Povzdychol si a pokračoval v ceste domov.

,,Vitajte doma, pane," povedal starší pán a spolu s jeho mladším spoločníkom.

,,Ďakujem. Je dobré byť znovu doma," zložil dáždnik a položil kufor.

,,Pane, toto je môj vnuk Jeon JungKook. Je mojím nasledovníkom," starší pán poukázal na mladého chlapca.

,,Vitajte, strýko," uklonil sa hnedovlasý chlapec.

Dokkäbi sa len usmial a odobral sa do svojej izby, kde z nábytku strhol biele plachty. Usadil sa na posteli a pravú dlaň si položil na hruď.

,,Len Dokkäbiho spriaznená duša môže vytiahnúť meč a tak ukočiť tvoj nesmrteľný život."

Tak, kde si?

// po dlhej dobe som sa vrátila k písaniu FF s BTS. dúfam, že vás zaujala a bude sa vám páčiť.♡

Stay with me (NamJin / BTS)Where stories live. Discover now