,,Ako to myslíš, že tvoja spriaznená duša?" zamračil sa morovlások.
,,Vidí duchov, vidí teba a to znamienko... kto iný by to mohol byť, ak nie on?" pousmial sa Namjoon.
Možno konečne nájdem pokoj.
,,A čo ak som to ja?" uškrnul sa morovlások a Namjoon pretočil očami.
,,Ty to teda nie si," povedal.
,,Uvažuj. Čo, ak si len chceš aby to bol on lebo si sa do neho zamiloval?" spýtal sa Anjel Smrti.
,,Nezamiloval som sa do neho!" vyhŕkol Namjoon.
,,Ale zamiloval! Inak by si ho nenechal bývať u nás, nezariadil by si mu izbu a pred malou chvíľou si ho takmer pretiahol!" zvýšil hlas modrovlások. Nemal rád, keď si ľudia odopierali to po čom túžili.
,,Ale ja ho nemilujem! Žijem 2000 rokov a nemám známosti o tom, že som buzerant! Ja nie som teplý! Dokonca ho, ani nemám rád len ho tu tolerujem lebo nemá kam ísť! Je to len decko, ktoré aj tak si na konci vezmeš ty lebo som bol pred deväťnástimi rokmi opitý a zachránil ženu, ktorá nevedela ako chodiť cez prechod!" vykríkol naštvane Namjoon.
Zrazu obaja začuli vzlyk.
Otočili sa a uvideli SeokJin-a, ako stojí vo dverách a díva sa do zeme.
,,Jinnie, ja-" začal Namjoon, ale zasekol sa. Nevedel čo povedať. SeokJin sa mu pozrel do očí. Mal v nich smútok a sklamanie.
,,D-Dnes tu spím posledný krát. Zajtra sa zbalím a odídem, aby som vás tu neotravoval. Neviem, či som vaša spriaznená duša a... je mi to jedno," prehrabol si vlasy a odišiel do izby.
,,Spokojný?" otočil sa na Modrovláska, ktorý tam už, prekvapivo, nebol.
Čo som to spravil?
//nasledujúce dni budú časti vychádzať nepravidelne. dôvodom je škola, ktorá dá zabrať (najmä tým poctivejším!) a koniec polroka. dúfam, že ma chápete. sľubujem, že budem snažiť vám to vynahradiť. ďakujem.♡
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Stay with me (NamJin / BTS)
ФанфикDokkäbi (Kim Namjoon) putuje po tejto zemi už 2000 rokov. Nesmrteľný život je pre neho trest, ktorý môže ukončiť len jeho spriaznená duša. Podarí sa mu ju nájsť? A podarí sa mu prežiť spolunažívanie so Smrtkou, (Min Yoongi) kturú mu do domu donesie...