Hľadal to. Hľadal to tak usilovne, až sa mu hlava krútila.
Tá bolesť musí niečo znamenať.
Namjoon prehľadával knihu po knihe, ale tú, ktorú tak zúfalo potreboval, nenašiel.
Zrazu do knižnice vstúpil modrovlások a v rukách držal knihu. Bola viazaná v koži a zub času sa na nej znamenito podpísal. Namjoon zvesil plecia a povzdychol si.
,,Už som ti povedal, že ťa nenávidím?" pozrel na neho a vytrhol mu knihu z rúk.
,,Nie som čarodej, aby som vedel čo sa ti preháňa v hlave. Hoci v poslednej dobe je to pravdebodobne, len nahý Jin," uškrnul sa Modrovlások a nakúkal Namjoon-ovi cez plece.
,,Ako sa má Jimin?" spýtal sa Namjoon odrazu.
Modrovlások si povzdychol a uhol pohľadom.
,,Pýta sa na moje meno," odvetil.
,,Tak mu ho povedz," pobádal ho Namjoon.
,,Nikomu som doteraz nepovedal svoje meno," namietol Modrovlások.
,,Vážne,Yoongi?" uškrnul sa Namjoon a už sa pratal do svojej izby. No, neuniklo jeho ušiam spŕška nadáviek, ktoré Modrovlások alebo teda - Yoongi, vypustil z úst.
Namjoon sa usadil na posteli a otvoril knihu na strane, na ktorú potreboval.
Je jedno či sa Dokkäbi a Spriaznená Duša nenávidia alebo milujú, meč musí byť vytiahnutý. Inak, Dokkäbi bude navždy pociťovať mujy tak strašné, že smrť bude pre neho vykúpením.
Namjoon zalapal po dychu. Nemohol - nechcel tým slovám veriť. No, došlo mu, že bolesti budú len horšie.
Vydržím to. On mi za to stojí. Stojí mi za všetko.
,,Som doma!" ozval sa zvonivý hlas z chodby. Namjoon schoval knihu a s úsmevom na tvári nakráčal dole, kde sa mu do náručia hodila jeho láska.
,,Ahoj, oppa," povedal Jin a jemne ho pobozkal na pery.
,,Vitaj, doma," povedal Namjoon a postrapatil mu vlasy.
,,Chýbal si mi," pritúlil sa k nemu Jin a Namjoon si ho vzal so náručia.
,,Aj ty mne láska. Aj ty mne."
ESTÁS LEYENDO
Stay with me (NamJin / BTS)
FanficDokkäbi (Kim Namjoon) putuje po tejto zemi už 2000 rokov. Nesmrteľný život je pre neho trest, ktorý môže ukončiť len jeho spriaznená duša. Podarí sa mu ju nájsť? A podarí sa mu prežiť spolunažívanie so Smrtkou, (Min Yoongi) kturú mu do domu donesie...