venujem Krakengirl ♡
,,B-Bývať? U vás?" vyvalil na neho oči SeokJin.
,,Môžeš spať aj tu, keď chceš," mykol plecami Namjoon.
,,Nie, nie. Ďakujem," uklonil sa chlapec.
Smrtka len stál a díval sa ako Namjoon pomáha Vynechanej osobe s kufrom.
Robí si srandu, však?
Nakoniec sa všetci traja pobrali domov. SeokJin kráčal krok za nimi a uvažoval, či bude musieť platiť aj nájomné. Bol tak zamyslený, že si ani neuvedomil, že sú už pri dome.
,,Páni," povzdychol si s úžasom SeokJin.
,,No, poďme dnu," povedal sebavedomo Namjoon, no potom sa zastavil a vydesene sa pozrel na Smrtku.
,,Len mi nehovor, že nevieš kód od dverí," povzdychla si Smrtka.
,,Vy neviete kód od vaších dverí?" spýtal sa SeokJin.
,,Nikdy sme ich nepotrebovali," povedal Namjoon.
Dvere sa zrazu otvorili. Stála v nich Smrtka, ale už nemala klobúk. SeokJin si pozorne všimol jeho modré vlasy.
Pristanú mu.
Vstúpil dnu a bol ohúrený, aký je dom pekný.
,,Tvoja izba bude vedľa tej mojej. Ale dnes budeš spať v mojej izbe," povedal Namjoon.
,,Nie, nie. Pokojne sa vyspím na gauči," usmial sa SeokJin.
,,No... ako chceš teda," pousmial sa Namjoon.
SeokJin sa chvíľu prechádzal po dome. Bol to naozaj pekný a priestranný dom. No, keď stretol na chodbe Anjela Smrti, rýchlo sa vrátil do obývačky, kde Namjoon sedel spokojne v kresle.
,,Ďakujem, že sa o mňa tak staráte," uklonil sa chlapec.
Namjoon sa chystal niečo povedať, keď sa ozvalo buchnutie dverí a do domu sa vrútil opitý Jungkook.
,,Ahoj strýko," usmial sa a usadil sa na zemi.
,,No, ty si mi tu ešte chýbal. Jinnie, zvládneš to?" spýtal sa chlapca Namjoon a SeokJin len prikývol.
Namjoon vzal JungKook-a a viedol ho do hosťovskej izby. SeokJin zostal stáť v strede obývačky a usmieval sa.
,,Oslovil ma Jinnie. To sa mi páči."
YOU ARE READING
Stay with me (NamJin / BTS)
FanfictionDokkäbi (Kim Namjoon) putuje po tejto zemi už 2000 rokov. Nesmrteľný život je pre neho trest, ktorý môže ukončiť len jeho spriaznená duša. Podarí sa mu ju nájsť? A podarí sa mu prežiť spolunažívanie so Smrtkou, (Min Yoongi) kturú mu do domu donesie...