Chlapec sa stále obzeral vôkol seba. Zato Dokkäbi stál bokom a zamyslene sa na neho díval a uvažoval ako je možné, že prešiel dverami s ním.
Žiadny smrtelník toto nedokáže.
,,Čo ešte dokážete?" pribehol k nemu chlapec s nadšením v očiach.
No, Dokkäbi mu neodpovedal.
Chlapec ho fascinoval. Práve sa ocitli na inom konci sveta a jeho trápilo, čo ešte dokáže. Nie, ako to spravil alebo niečo podobne. Nebál sa ho.
,,Pome tam!" vyhŕkok chlapec, chytil Dokkäbi - ho za rukáv a ťahal ho cez cestu do parku, v ktorom boli zasadené javorové stromy.
Chlapec pobehoval po parku a usmieval sa a on ho pozoroval. Vybavil si tú vetu, ktorú vypustil zo svojích úst.
,,Lebo duchovia hovoria, že som vaša spriaznená duša."
Prešiel so mnou dverami. Vidí duchov. Možno vidí aj ten meč?
,,Hej, chlapče!" okríkol ho a obzrel sa okolo.
Uvidel ho, ako sa rozpráva s nejakým chlapom. Zrazu sa otočil a utekal zdesene k nemu.
,,Kanadský duch!" vyhŕkol chlapec a bežal ku fontáne, kde si sadol unavne na lavičku.
Dokkäbi podišiel k nemu a založil si ruky na hrudi.
,,Čosi zač?" spýtal sa ho Dokkäbi.
,,Oh, ja som sa vám nepredstavil," vyhŕkol chlapec a postavil sa pred Dokkäbi-ho.
,,Volám sa Kim SeokJin. Mám 19 rokov a som v maturitnom ročníku," uklonil sa chlapec a usmial sa.
,,Och," hlesol Dokkäbi a kráčal preč.
,,Hej! Počkajte!" skríkol chlapec a bežal za ním. No, akonáhle vstúpil na cestu ocitol sa na ulici pred svojím domom.
,,Zbohom," povedal Dokkäbi a kráčal preč.
,,Pane!" okríkol ho SeokJin.
Dokkäbi sa otočil a spýtavo sa na neho pozrel.
,,Aké je vaše meno?" spýtal sa chlapec.
Dokkäbi sa zhlboka nadýchol. Bola to doba, čo sa ho niekto opýtal na jeho meno.
,,Moje meno je Kim Namjoon."
// som si vedomá, že pre tých, ktorí tú k-drámu nevideli je tento príbeh trochu chaotický, ale časom sa postupne všetko objasní.♡
KAMU SEDANG MEMBACA
Stay with me (NamJin / BTS)
Fiksi PenggemarDokkäbi (Kim Namjoon) putuje po tejto zemi už 2000 rokov. Nesmrteľný život je pre neho trest, ktorý môže ukončiť len jeho spriaznená duša. Podarí sa mu ju nájsť? A podarí sa mu prežiť spolunažívanie so Smrtkou, (Min Yoongi) kturú mu do domu donesie...