good morning! rozdział organizacyjny. co jest czym?
Z.O.O. - Związek Organizacji Operacyjnych;
Z.O.O. jest grupą podłączoną w małym stopniu pod rząd, a w większości działającą na własną rękę, można by rzec, dla własnych korzyści i interesów. Jest wszechstronna, a jej wpływy dzielą się na takie odnogi jak: przemysł, nauka, a także gospodarka. Posiada również własne jednostki zbrojne.
Związek, a tak naprawdę w świetle prawa jedna wielka organizacja, dzieli się na wiele podjednostek [ośrodków, obozów], które często mają różne reputacje lub relacje wewnętrzne, wynikające ze swojej pełnej niezależności. Wszystkie sprawy i misje wynikają jedynie od zwierzchnictwa ośrodka lub samych agentów i zarząd związku nie ingeruje w działania własnych pracowników-wychowanków [agentów związanych z Organizacją na wielu szczeblach życia] do prawie samego końca.Każda podjednostka ma dostęp i obowiązek zajęcia się wszystkimi odnogami działalności, tzn. nauką, księgowością, architekturą, rozwojem społecznym, działaniami zbrojnymi itd.
Każda podjednostka posiada też osobę/grupę specjalną, która ma dostęp i obowiązek zająć się każdym zadaniem, bez względu na jego charakter. Są one zwolnione z większości zasad i ograniczeń prawnych. A jeśli nie, to łamią je dla dobra: swojego, świata, bądź organizacji.
---
CENTRAL PARK - jedna z podjednostek Z.O.O., znajdująca się w Nowym Jorku, na Manhattanie. Działa pod przykrywką bycia community centre, z miejscami wydzielonymi dla cywili i ich aktywności (głównie działania społeczne i kulturowe, informacja publiczna oraz turystyczna, oraz aktywności i projekty obywatelskie), jak i oddzielnymi częściami budynku dostępnymi wyłącznie dla operacyjnych agentów organizacji. Ponieważ kadra jest ograniczona, część pracowników spełnia swoje obowiązki w obrębie podwójnych stanowisk. Informacja na temat utajnionych aktywności organizacji nie powinna zostać nigdy upubliczniona.
---
PINGWINY - grupa specjalna podjednostki CENTRAL PARK.
Uwaga. Zawartość niebezpieczna, o podstawowym stopniu tajności.
W skład grupy [oddziału] wchodzą agenci: Skipper, Kowalski, Rico, Szeregowy.
Umownym dowódcą oddziału jest agent Skipper, najstarszy i najbardziej doświadczony. Jego kartoteka i przeszłość ma charakter ściśle tajny, niedostępny dla nieupoważnionych. Stwierdzono aichmofobię (dotyczącą jedynie igieł, a wyłączając przedmioty ostre) oraz manię prześladowczą. Może też wystąpić paranoja, najprawdopodobniej związana z utajnioną traumą. Jest to jego drugi oddział: w skład poprzedniego podlegali agenci Manfredi oraz Johnson, znani obecnemu składowi w wyłączeniem agenta Szeregowego.Agent Kowalski pełni funkcję wsparcia naukowego, stwierdzono u niego ponadprzeciętną inteligencję i umysł ścisły, analityczny. Posiada zezwolenie na konstruowanie broni oraz dowolnych sprzętów bez nadzorów oraz zdawania raportu. Mogą występować u niego sporadyczne zaburzenia osobowości lub paniczny słowotok, a w przypadku napadu "manii naukowej" nawet agresję. Stwierdzona dentofobia.
Agent Rico jest osobnikiem niebezpiecznym, stwierdzono: traumę, problemy z agresją, zaburzenia mowy i nadmierne okrucieństwo, napady szału, sporadyczne niewykonywanie poleceń (częstsze, gdy polecenie wypływa od osobników innych, niż towarzysze oddziału specjalnego). Sprawuje się w roli jednego z zaopatrzeniowców oraz osobnika ściśle skupionego na ataku oraz walce.
Agent Szeregowy jest najmłodszym członkiem oddziału, jego zadanie to podstawowe wsparcie w walce i "spięcie" grupy za względu na neutralność. Jedyny agent z grupy, u którego stwierdzono niski poziom traumy, a także brak wszelkich zaburzeń, jednakże jego stan ze względu na rolę ma być stale badany. Oferując pomoc w zachowaniu prawidłowej kondycji psychicznej należy znaleźć agentowi odpowiednie dodatki i powierzyć jego wychowanie bojowe reszcie drużyny. Przeszłość tajna, utrzymywany jest kontakt z wybranym członkiem rodziny (agent Nigel, stopień wyższy, poziom tajności maksymalny). Włączenie do organizacji nastąpiło jeszcze w trakcie lat dziecięcych.
---
LEMURY - grupa zajmujące się pierwotnie sekcją rozwoju społecznego i zachowania zdrowych relacji.
Agenci: Julian [Król], Maurice i Mort. Funkcje i podział, nieznane lub umowne, nieudokumentowane. U Agenta Juliana stwierdzono zaburzenia osobowości oraz imaginacje. Agent Maurice ma wysoki procent możliwości zachorowania na depresję oraz sporadycznych odłączeń się od reszty grupy. Jego poziom inteligencji najprawdopodobniej przeciętny, niepotwierdzony badaniami. U Agenta Morta stwierdzono niski poziom IQ i podatność na wpływy Agenta Juliana. Należy odsunąć całą grupę od obowiązków, a także pozwolić im na monitorowaną "samowolkę".
---
Alice - cywil niezwiązany z organizacją;
Kobieta w średnim wieku prowadząca sklep zoologiczny w pobliżu jednego z wejść do ośrodka CENTRAL PARK. Persona pod stałym nadzorem, dla której informacja o istnieniu konkretnej organizacji i jej członkach ma pozostać nieujawniona. Stwierdzono u niej zamiłowanie do teorii spiskowych, a także nadmierną dociekliwość. Stan psychiczny nieznany.
---
Marlenka - agentka podjednostki Central Park;
Osoba wysoce towarzyska, nie stwierdzono żadnych zaburzeń psychicznych o wysoce rozwiniętym stopniu. Dawniej - występowały delikatnie zaburzenia osobowości i napady agresji gdy znajdowała się poza znanym jej terenem. Wiadomo o jej dobrych relacjach z większością Central Park, posiada opinię osoby pomocnej, towarzyskiej, gotowej do poświęceń. Jedna z osób kontaktujących się z oddziałem specjalnym.
Sprawuje również stanowisko w oddziale projektów obywatelskich oraz informacji turystycznej, jej ekstrawertyczność oraz takt pomaga w kontaktach z cywilami.
***
rozdział może być czasami aktualizowany.
CZYTASZ
suszymy ząbki, panowie || ¡Human!AU scenarios, penguins of madagascar
Fanfic❝kowalski, opcje❞ scenariusze z pingwinów z madagaskaru w Human Version, bo jestem świrnięta bo tak. | skipper | kowalski | rico | szeregowy (private) ✎okładka by: me