𝐊𝐈𝐋𝐋 𝐌𝐄 𝐖𝐈𝐓𝐇 𝐋𝐀𝐔𝐆𝐇𝐓𝐄𝐑❝ ℏ𝒾𝑠 𝑚𝑎𝑑𝑛𝑒𝑠𝑠 𝑐𝑟𝑒𝑎𝑡𝑒𝑑 ℏ𝑒𝑟. ❞
—
[ 𝐒𝐔𝐌𝐌𝐀𝐑𝐘 ]
𝐄𝐀𝐂𝐇 𝐓𝐈𝐌𝐄 𝐈𝐓 𝐅𝐄𝐄𝐋𝐒 𝑙𝒾𝑘𝑒 𝑡ℏ𝑒 𝑒𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑡ℏ𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑙𝑑, 𝑎 𝑔𝒾𝑟𝑙 𝑓𝑎𝑙𝑙𝑠 𝒾𝑛 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑤𝒾𝑡ℏ 𝑎 𝑏𝑜𝑦; 𝒾𝑡 ℏ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑠 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑡𝒾𝑚𝑒. 𝛣𝑎𝑟𝑏𝑟𝑎 𝐿𝒾𝑛𝑐𝑜𝑙𝑛 𝑓𝑒𝑙𝑙 𝑓𝑜𝑟 ℏ𝒾𝑚 𝑡ℏ𝑒 𝑤𝑎𝑦 𝑎 𝑔𝒾𝑟𝑙 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑓𝑎𝑙𝑙 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑡ℏ𝑒𝑦'𝑙𝑙 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑚𝑒𝑒𝑡, 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℏ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℏ𝑟𝑜𝑢𝑔ℏ 𝑡ℏ𝑒 𝑡𝑒𝑙𝑒𝑣𝒾𝑠𝒾𝑜𝑛. 𝛵ℏ𝑒 𝑠𝑜𝑜𝑛𝑒𝑟 ℏ𝑒 ℏ𝑎𝑑 ℏ𝑒𝑟 𝒾𝑛 ℏ𝒾𝑠 𝑎𝑟𝑚𝑠 𝑡ℏ𝑒 𝑠𝑜𝑜𝑛𝑒𝑟 𝑠ℏ𝑒 𝑑𝑒𝑙𝑣𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑟𝑎𝑛𝑐𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝒾𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑡𝑟𝑜𝑢𝑏𝑙𝑒 𝑙𝒾𝑘𝑒 𝑎 𝑑𝑜𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡ℏ𝑟𝑜𝑢𝑔ℏ 𝑎 𝑡ℏ𝒾𝑐𝑘 𝑡𝑒𝑟𝑟𝑎𝒾𝑛 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑤𝑎𝒾𝑡𝒾𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑠ℏ𝑜𝑡, 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℏ𝑎𝑡'𝑠 𝑒𝑥𝑎𝑐𝑡𝑙𝑦 𝑤ℏ𝑎𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 ℏ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝒾𝑓 𝑠ℏ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑦𝑒𝑑 𝑙𝑜𝑦𝑎𝑙 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑦 ℏ𝒾𝑠 𝑠𝒾𝑑𝑒. 𝛣𝑎𝑟𝑏𝑟𝑎 𝑞𝑢𝒾𝑡𝑒 𝑒𝑛𝑗𝑜𝑦𝑒𝑑 𝑡ℏ𝑒 𝑓𝑒𝑒𝑙𝒾𝑛𝑔; 𝑠ℏ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝒾𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑒 ℏ𝑒𝑟 𝑟𝑒𝑎𝑙, 𝑡𝑟𝑢𝑒 𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝒾𝑓 𝑠ℏ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℏ𝑒 𝑐𝒾𝑡𝒾𝑒𝑠 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑓𝑢𝑔𝒾𝑡𝒾𝑣𝑒𝑠.
❝ 𝑡ℏ𝑒𝑦'𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔, 𝑡ℏ𝑒𝑦'𝑟𝑒 𝒾𝑛 𝑙𝑜𝑣𝑒
& 𝑡ℏ𝑒𝑦 𝑘𝒾𝑙𝑙 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒. ❞—
𝐃𝐈𝐒𝐂𝐋𝐀𝐈𝐌𝐄𝐑!
𝑓𝒾𝑟𝑠𝑡 𝑜𝑓𝑓 𝐼'𝑑 𝑙𝒾𝑘𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦: 𝒾 𝑜𝑏𝑣𝒾𝑜𝑢𝑠𝑙𝑦 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑜𝑤𝑛 𝑔𝑜𝑡ℏ𝑎𝑚 𝑜𝑟 𝒾𝑡𝑠 𝑐ℏ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟𝑠. 𝑠𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑, 𝒾 𝑑𝑜 𝑜𝑤𝑛 𝑚𝑦 𝑜𝑐'𝑠/𝑐ℏ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟'𝑠 𝑏𝑎𝑟𝑏𝑟𝑎 & 𝑜𝑤𝑒𝑛 𝑙𝒾𝑛𝑐𝑜𝑙𝑛. 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝒾𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑡ℏ𝒾𝑟𝑑, 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑎 𝑙𝒾𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑒𝑥𝑝𝑙𝑎𝑛𝑎𝑡𝒾𝑜𝑛: 1.) 𝑜𝑐'𝑠 𝑛𝑎𝑚𝑒 𝒾𝑠 𝑏𝑎𝑟𝑏𝑟𝑎...𝑤𝑒𝑙𝑙 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝒾 𝑏𝑒𝑙𝒾𝑒𝑣𝑒 𝑠𝑘𝑦𝑙𝑒𝑟 𝑠𝑎𝑚𝑢𝑙𝑒𝑠 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑙𝒾𝑘𝑒 𝑒𝑟𝒾𝑛 𝑟𝒾𝑐ℏ𝑎𝑟𝑑𝑠. 2.) 𝑏𝑎𝑟𝑏𝑟𝑎'𝑠 𝑓𝑎𝑡ℏ𝑒𝑟 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 ℏ𝑎𝑣𝒾𝑛𝑔 ℏ𝒾𝑠 𝑓𝒾𝑟𝑠𝑡 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑛𝑎𝑚𝑒, 𝑤ℏ𝒾𝑐ℏ 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝒾𝑛𝑐𝑜𝑙𝑛. 𝒾𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 ℏ𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑡ℏ𝑒𝑟 𝑑𝒾𝑑𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑎𝑛𝑦𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑡𝑜 𝑓𝒾𝑛𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑠ℏ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑟𝑒𝑙𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑎 𝑟𝒾𝑐ℏ 𝑓𝑎𝑚𝒾𝑙𝑦...𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡ℏ𝑜𝑢𝑔ℏ 𝑡ℏ𝑒 𝑙𝒾𝑛𝑐𝑜𝑙𝑛𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑙𝑜𝑎𝑑𝑒𝑑. (𝑚𝑟. 𝑙𝒾𝑛𝑐𝑜𝑙𝑛 𝒾𝑠 𝑏𝑎𝑟𝑏𝑟𝑎 𝑘𝑒𝑎𝑛'𝑠 𝑠𝑡𝑒𝑝 𝑏𝑟𝑜𝑡ℏ𝑒𝑟) (𝑏𝑎𝑟𝑏𝑟𝑎 𝑙𝒾𝑛𝑐𝑜𝑙𝑛'𝑠 𝑓𝑎𝑡ℏ𝑒𝑟'𝑠 𝑠𝒾𝑑𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℏ𝑒 𝑓𝑎𝑚𝒾𝑙𝑦 𝑤𝑎𝑠 𝑚𝑎𝑟𝑟𝒾𝑒𝑑 𝒾𝑛𝑡𝑜 𝑡ℏ𝑒 𝑘𝑒𝑎𝑛𝑠 𝑎𝑛𝑑 ℏ𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑡ℏ𝑒𝑟'𝑠 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑛𝑎𝑚𝑒 𝑐ℏ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 𝑤ℏ𝑒𝑛 𝑚𝑟. 𝑙𝒾𝑛𝑐𝑜𝑙𝑛'𝑠 𝑓𝑎𝑡ℏ𝑒𝑟 𝑚𝑎𝑟𝑟𝒾𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑟𝑏𝑟𝑎 𝑘𝑒𝑎𝑛'𝑠 𝑚𝑜𝑡ℏ𝑒𝑟) 3.) 𝑏𝑎𝑟𝑏𝑟𝑎'𝑠 𝑓𝑎𝑡ℏ𝑒𝑟 𝑤𝑜𝑟𝑘𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℏ𝑒 𝐺𝐶𝛲𝐷 4.) 𝑏𝑎𝑟𝑏𝑎𝑟𝑎'𝑠 𝑚𝑜𝑡ℏ𝑒𝑟 𝑤𝑜𝑟𝑘𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑟𝑘ℏ𝑎𝑚 𝑎𝑠𝑦𝑙𝑢𝑚.𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆!
𝑡ℏ𝒾𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑎𝒾𝑛𝑠 𝑔𝑜𝑟𝑒, 𝑣𝒾𝑜𝑙𝑒𝑛𝑐𝑒, 𝑝ℏ𝑦𝑠𝒾𝑐𝑎𝑙 𝑎𝑏𝑢𝑠𝑒, 𝑠𝑒𝑥𝑢𝑎𝑙 𝑎𝑠𝑠𝑎𝑢𝑙𝑡, 𝑔𝑟𝑎𝑝ℏ𝒾𝑐 𝑙𝑎𝑛𝑔𝑢𝑎𝑔𝑒 & 𝑑𝑒𝑠𝑐𝑟𝒾𝑝𝑡𝒾𝑜𝑛, 𝑠𝑢𝑏𝑠𝑡𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑎𝑏𝑢𝑠𝑒 (𝑝𝑜𝑠𝑠𝒾𝑏𝑙𝑦), 𝑠𝑒𝑥𝑢𝑎𝑙 𝑡ℏ𝑒𝑚𝑒𝑠 & 𝑟𝑒𝑚𝑎𝑟𝑘𝑠, 𝑚𝑢𝑟𝑑𝑒𝑟, 𝑒𝑡𝑐.𝐀𝐔𝐓𝐇𝐎𝐑'𝐒 𝐍𝐎𝐓𝐄!
𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑡ℏ𝑎𝑡 𝑡ℏ𝑒 𝑠𝑢𝑚𝑚𝑎𝑟𝑦 𝒾𝑠 𝑠ℏ𝑜𝑟𝑡, 𝑏𝑢𝑡 𝒾 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑙𝒾𝑘𝑒 𝑡ℏ𝑎𝑡'𝑠 𝑒𝑛𝑜𝑢𝑔ℏ 𝑜𝑓 𝑎𝑛 𝑒𝑥𝑝𝑙𝑎𝑛𝑎𝑡𝒾𝑜𝑛 𝑤𝒾𝑡ℏ𝑜𝑢𝑡 𝑔𝑜𝒾𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝒾𝑛𝑡𝑜 𝑑𝑒𝑡𝑎𝒾𝑙? 𝑏𝑢𝑡 𝒾𝑡 ℏ𝑜𝑛𝑒𝑠𝑡𝑙𝑦 𝒾𝑠 𝑠ℏ𝒾𝑡 𝒾𝑛 𝑚𝑦 𝑜𝑝𝒾𝑛𝒾𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝐼'𝑙𝑙 𝑓𝒾𝑥 𝒾𝑡 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑟. 𝑎𝑛𝑦𝑤𝑎𝑦𝑠, 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 𝒾𝑠 𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑑 𝑤𝒾𝑡ℏ 𝑎 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑏𝑎𝑐𝑘𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑.
YOU ARE READING
𝐊𝐈𝐋𝐋 𝐌𝐄 𝐖𝐈𝐓𝐇 𝐋𝐀𝐔𝐆𝐇𝐓𝐄𝐑 || jerome valeska
Fanfiction𝐊𝐈𝐋𝐋 𝐌𝐄 𝐖𝐈𝐓𝐇 𝐋𝐀𝐔𝐆𝐇𝐓𝐄𝐑 || ⛓🪓💌🩸 ❝ 𝘰𝘩 𝘣𝘢𝘣𝘺𝘥𝘰𝘭𝘭, 𝘮𝘰𝘯𝘴𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭. 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦. ❞ 𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘫𝘰𝘺𝘴 𝘤𝘳𝘶𝘦𝘭𝘵𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘸𝘯 𝘴𝘢𝘬𝘦. 𝘷𝘪𝘰𝘭𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘢𝘯𝘥...