🔯8🔯

2K 227 11
                                    

အက်ဥ္းနန္းေဆာင္၏ အခန္းတခုထဲတြင္ ေသြးခ်င္းနီနီမ်ား ပါးစပ္မွ က်ကာ ေသဆံုးေနေသာ အျပစ္သားတခ်ိဳ႕

"အဆိပ္မိတာပါ။ အ႐ွင့္သား"

ကိုယ္ရံေတာ္ေျပာလာေသာ စကားေၾကာင့္ chanyeol အေလာင္းမ်ားကို သက္ျပင္းတခ်က္မႈတ္ကာ ၾကည့္လိုက္သည္။

"ဘာအဆိပ္မ်ိဳးလဲ"

"အဲ့တာ.... က်ေနာ္တို႔ ဂိုေလ်ာကေန ရ႐ွိႏိုင္တဲ့ အဆိပ္မဟုတ္ပါဘူး တိုင္းတပါးကလာတာပဲျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္ အ႐ွင့္သား"

"မင္းေျပာခ်င္တာက တိုင္းတပါးဆိုေတာ့ ဟိုပန္းခ်ီခိုးေရာင္းတဲ့ေကာင္ေတြနဲ႔ ဆက္စပ္မႈ႐ွိေနတယ္ေပါ့..ဟက္..ဒါ့အျပင္ ငါဖမ္းလာၿပီး ထိန္းသိမ္း ထားတာေတာင္ အဆိပ္လာခက္သြားတာပဲ"

Chanyeol လက္သီးတို႔ကို က်စ္က်စ္ပါေအာင္ စုပ္မိသည္။

ဒီလိုကိစၥရပ္ေတြ ျဖစ္လာမွာကို chanyeol တေယာက္ ခန္႔မွန္းခဲ့ၿပီးသားျဖစ္သည္။ ေနာက္ကြယ္က ထိန္းခ်ဳပ္သူဘယ္သူလဲဆိုတာ မသိေသးေသာ္လည္း သူတို႔ရဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္သည္ တခုတည္းသာ..

#ဒီႏိုင္ငံရဲ႕ အိမ္ေ႐ွ႕စံျဖစ္တဲ့ ကိုယ္ေတာ့္ရဲ႕ အသက္#

"ေသခ်ာေပါက္ ကိုယ္ေတာ့္ကို စိန္ေခၚလိုက္တာပဲေပါ့.. ပန္းခ်ီေတြခိုးထုတ္တယ္..အ႐ွင္မင္းႀကီးသိသြားရင္ ကိုယ္ေတာ့္ကို လႊဲခ်ၾကမယ္။ ေဟာ္ အခု ကိုယ္ေတာ္က ဒီကိစၥကိုေဖာ္ထုတ္ေတာ့ သက္ေသေတြကို အစေဖ်ာက္တယ္ "

Chanyeol အက်ဥ္းေဆာင္အျပင္ဘက္ကို ျပန္ထြက္လာခဲ့သည္။

"အရင္ဆံုး ဒီကိစၥကို ႐ွင္းလိုက္ပါေတာ့။ သတင္းေတြအျပင္ကို စိမ့္ထြက္ရင္ အလကားသက္သက္ အတိုက္ခိုက္ပိုမ်ားမယ္"

"အမိန္႔ေတာ္တိုင္းပါ အ႐ွင့္သား"

Chanyeol ေလတျဖဴ းျဖဴ းတိုက္ေသာ နန္းေဆာင္ေတြရဲ႕ ေက်ာက္လမ္းမတိုင္း စိတ္ကို အလြတ္ေပးကာ ေလ်ွာက္လာခဲ့သည္။ အေတြးတို႔ကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး ေလ်ွာ့ခ်ရင္း ေကာင္းကင္ကို ၾကည့္မိေတာ့ ဝိုင္းစက္ေအးခ်မ္းေသာ လမင္းသာသာ..

"ဘယ္ခ်ိန္ထိ ဒီလိုကိစၥေတြ ျဖစ္ေနဦးမွာလဲ? ဒီ အိမ္ေ႐ွ႕စံဆိုတဲ့ေနရာက ဘာမို႔လုိ႔....ငါ့စိတ္ေကာ လူေကာကို ေလးပင္ေစတာလဲ"

✡  ၾကင္ယာေတာ္ BYUN  ✡Where stories live. Discover now