Strona 10

124 12 23
                                    

- luke? co ty tu robisz, sam? - spytałem zdziwiony.

- um, było dosyć gorąco przy ognisku i tłoczno, więc poszedłem się przewietrzyć. a ty?

- przed chwilą pocałowała mnie melody.

- och.

- ja, nie wiedziałem co robić i uciekłem i teraz się o nią martwię bo jest jej teraz pewnie przykro i..

- cśś mikey - luke przytulił mnie. wtuliłem głowię w jego pierś i słuchałem bicia jego serca. - powiedziałeś jej co czujesz?

- no właśnie nic do niej nie czuję i powiedziałem jej, że nic do niej nie czuję i uciekłem. to było głupie, powinienem do niej wrócić i jeszcze raz przeprosić.

- przeprosiłeś ją mikey, zostań ze mną - luke miał bardzo spokojny głos. bujał mnie i śpiewał cichutko, aż przysnąłem.

obudził mnie dźwięk fajerwerków. nadal siedziałem w ramionach luke'a. patrzył się w kolorowe punkciki na niebie. wyglądał naprawdę uroczo. światełka odbijały się w jego oczach. było dosyć jasno, najprawdopodobniej niedługo miało świtać. nie wiem ile tu siedziałem razem z blondynem, ale zakładam się, że ręka mu zdrętwiała. gdy ziewnąłem, niebieskooki zauważył, że nie śpię. spojrzał na mnie i uśmiechnął się.

- awww naprawdę jesteś jak kotek - stwierdził gdy przeciągnąłem skę leniwie.

zachichotałem i patrzyłem na niego. a on patrzył na mnie. powoli zbliżał swoją twarz do mojej, a nasze usta się styknęły.
całowaliśmy się delikatnie i powoli. smakował jak jagody. zakładam się, że je tu podjadał, było tu kilka sadzonek, z których zawsze wspólnie je jedliśmy. dotknął językiem mojej wargi, więc niepewnie je rozchyliłem. pocałunek stał się bardziej namiętny. położyłem rękę na jego karku, a drugą w jego włosy. obrócił nas tak, że siedziłem na nim okrakiem. miał ręce na moim tyłku. ciągnąłem za końcówki jego włosów przez co jęknął mi prosto w usta. czułem erekcje w jego spodniach, a moje policzki zrobiły się gorące, bo ja też miałem ochotę na więcej.

i dostaliśmy więcej.




[przepraszam kamila ok XD to nie na moje nerwy lol sama se te seksy pisz, ale hej są seksy, było muke nie narzekaj

jeszcze tylko chyba jeden rozdział i epilog, a potem biere się za drugą część]

island of the apocalypse | muke✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz