Yağız'ı da çağırıp bizimkilerin yanına geldiğimizde daha konuşamadan birisi kolunu omuzuma attı. kafamı kaldırdığımda Mehmet ile göz göze geldik ve gülümsedim. "Naber Mehmet ?" dedi Mert.
"İyidir işte senden?"
"İyi"dedi o da. Bir süre de Mehmet ile Burak konuştu. Sonra Mehmet bana döndü. "Çıkacak mısın bir daha?"
"Evet. Hadi görüşürüz"dedim bizimkilere ve sahneye ilerleyip mikrafonu ayarladım. Sonra da şarkıyı söylemeye başladım.
"Bu aşkın tozlu yolunu
Bulduğum yerden
Gündüz gözü görmediğim
Çaldın benden
Sürgün gibi çekmediğim
Kalmadı senden
Ellerimle yazdım bu sonu
Şimdi yerle bir şehrin yolu
Gönlüme girdin ama son oldu
Yalancı gül sevemem
Bin kere geldin ama
Hiç oldu yürekle yol çizemem
Dertle bir oldum adım çok yandı
Sonunda kal diyemem
Gözlerimin içine kar yağdı
Soğukla baş edemem. "
Bir kere daha şarkıyı tekrar ettim ve sahneden indim. Şarkı boyunca Yağız'la sürekli göz göze geldik. Onlar da konuşmaya başlamışlardı. Yanlarına vardığımda Mert "Yağız bizi evine davet etti. " deyince "okul var " dedim. Burak "he kanka he okul çok umurunda ya senin. " deyince güldüm ve "mal " dedim. Yağız bana bakarak "sabah erken çıkarsınız bir şey olmaz. " deyince "tamam" dedim.
İçeri girip ceketimi ve çantamı aldım. Mehmet' e baktım ama yoktu. Abimlerin yanına geri döndüm ve "siz dışarıda bekleyin ben Mehmet'e bakayım. " dedim ve barın içine bakmaya başladım. Ama yoktu. 10 dakika aramamın sonunda bulamayınca bardan çıktığımı bildiren bir mesaj attım. Sonra dışarı çıktım bizimkiler yoktu sadece Yağız vardı. "Neredeler?"
"Atıştırmalık falan almak istediler biz çıkalım onlara konum atarım. "
"Tamam " dedim ve arabasına bindim. O sırada Mehmet mesaj attı.
Mehmet: Tamam. Abinler yanında mı?
Ben: Şu barda yanımızda olan çocuk var ya onun evine gidiyoruz abimlerde geliyor.Sen nerdesin?
Telefonun tuş kilidi kapattım ve yola baktım. O sırada Yağız bana bakıyordu.
"Abin mi?"
"Hayır Mehmet"
"Şu bardaki çocuk mu?"
"Evet"
2 dakika sonra " Sevgilin mi?"
"Hayır arkadaşım. Bar sahibinin oğlu."
"Anladım. "
Uzun süre konuşmadık ama daha sonra benden abimin numarasını istedi konum atmak için. Bende verdim. Mesaj sesiyle telefonumu açtım.
Mehmet: "Evdeyim"
Ben: "Neden öyle hemen çıktın?"
Mehmet: "Sen sahneden inince çıktım zaten abinlerle konuşuyodunuz bölmek istemedim"
Ben: "Salak mısın? Gelseydin. "
Mehmet: "neyse sonra konuşalım. "
Ben: "Sen iyi misin? Bir şey mi oldu?"
Mehmet:"Hayır. "Daha sonra aramaya karar verdikten sonra telefonu kapattım. 5 dakika sonra Yağız'ın evine geldik. Kusa süre sonra da abimler geldi. 2 katlı bir evde oturuyodu ve evi gerçekten güzeldi.
O gece baya sohbet ettik. Abimler de Yağız'la çok iyi anlaştılar. Çok eğlendiler. Ama benim aklım Mehmet deydi.
Abim bana döndü ve "Defne sen iyi misin?"
"Mert bi Mehmet'i arasana. "
"Bu saatte mi? Neden?"
"Bilmiyorum barda göremedim onu mesaj attım ama değişikti sonra konuşuruz falan dedi"
Mert hemen Mehmet'i aradı. Ama açmadı Mehmet. Tekrar tekrar aradı ama yine açmadı.
"Tamam Defne ben onu aramaya devam ederim yarın da evine falan bakarım. "
Yaklaşık bir saat sonra Yağız uyuyacağımız odaları gösterdi. Yatağa uzandığımızda Alya'ya döndüm.
"Sen iyi misin?"
"Evet"
"Emin misin? Normalde başımızın etini yiyen Alya şimdi ağzını açmıyor. Bir sorun mu var?"
"Defne Mert galiba ondan hoşlandığımı biliyor ya da anladı. Her neyse. Bir garip davranıyor. Hiç konuşmuyor benle. "
"Ya sorun yapma anlamamıştır. Ama belki de anlamıştır. Sürekli çocuğa bakıyosun ve o da senin her bakışını yakalıyor. "
"Ya çok güzel moral veriyorsun. Napıcam?"
"Alya belki de öğrenmesinin vakti gelmiştir. Söyle ona her şeyi. "
"Saçmalama ya benden daha çok uzaklaşırsa?"
"Sanmıyorum hem zaten nereye kadar ona uzaktan uzaktan bakıcaksın? Ya da hediye falan aldığında acaba yanlış anlar mı diye düşüneceksin? Ve en önemlisi nereye kadar ona çıkma teklifi eden kızları döveceğiz?"
Alya cevap vermedi bende uzatmadım. Gerçekten abim sürekli bizim yanımızdaydı. Belki de babamın bir şey yapmasından korkuyordu bilmiyorum. Gerçekten çok yakışıklıydı ve sürekli bizimle olduğundan kızlara yüz vermiyordu ve bizim okuldaki kızlar sürekli abime çıkma teklifi ediyorlardı. Ve sürekli bunu tekrarlıyorlardı. Sülük gibi yapıştılar çocuğa. Bu düşünceyle gülümserken uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı
RandomDefne Sayer babasının işleri yüzünden kendini herkesten soyutlamıştır. Bir gün karşısına Yağız çıkar. Sizce Defne değişir mi? Defne Yağız Mert Alya Ve Burak. Sende bu beşlinin arasına katılmak ister misin?