'1'

8.9K 284 172
                                    

Gözlerimi açtım ve yine karşımda ki bembeyaz duvara bakıyorum.Her uyandığımda yatağımda doğrulup duvarı izlerim çünkü o an nerede olduğumu ancak bu şekilde kavrayabiliyorum.

Sooyoung,adım Lee Sooyoung.Ben liseye giden normal(?)bir insanım,hayatım ne kadar normal olsa da içinde her zaman pencereden aşağı atlama hissine sahip bir insanım.

Nerede olduğumu kavradığım an yatağımdan kalktım ve saate baktım. 6.12.ilk dersim 8.00'da başlamasına rağmen her zaman ki gibi erken kalktım.Kocaman olan odamda küçücük kalan bedenimi yürümeye zorladım ve camdan dışarıya baktım dışarının soğunu sadece lacivert gökyüzünün arasında gezinen pamuk parçalarına bakarak hissedebiliyordum.hareket etmek zihnim kapalıyken ne kadar zor olsa da dolabımın karşına geçip sarı ve benim üç katım olan hoodiemi ve benimle bütünleşmiş siyah pantolonumu üstüme geçirdim simsiyah çantamı,kulaklığımı ve telefonumu aldıktan sonra kapının yanında asılı olan anahtarı çantama attım ve siyah konverslerimi giyip bağcıklarımı bağladım artık hergün gittiğim cehenneme,okula,gitmeye hazırdım.

--------------------

Okula gelmiştim.telefonumun kilit ekranına baktım saat 6.43'dü.Sınıfıma çıktım,çantamı sınıfa bıraktım ve kocaman bahçeye indim fazla güzeldi,koskocaman beton alanın ortasında sadece ben vardım yere bağdaş kurarak oturdum.kulaklarımda 'Dean-instagram'çalıyor.Kendimi bırakıp sırtımı beton yüzeye koyuyorum ve ayaklarımı uzatıp yatıyorum.havaya bakıyorum.Pembe ve mavinin birbiriyle savaştığını görüyorum.Bu huzuru her sabah tatmaya bayılıyorum,bir kaç saniye bile bana yetiyor.

--------------------

"LEE SOOYOUNG,ÜŞÜTECEKSİN KALK" bu sesi tanımamam imkansızdı.Gözlerimi açtım ve tanıdık yüze baktım.Bana içten bir şekilde gülümsüyordu.
'Neden bu kadar tatlı gülüyor,ona kızamıyorum.'

------------------------------------------------------------


DEVAM EDECEK~^-^

Just Wanna Be Friends ↳hyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin