Boynumun etrafında kollar hissettim
'amantanrımamantarım'
Bana sarılmıştı. Karnım da değişik bir his vardı. Sanki iç organların gıdıklanıyormuş gibi hissediyordum. Tam kollarını gevşetip çekecekken kollarımı onun beline sardım. Biraz bu şekilde durduk ve hyunjin sakinleşmişti.
"Üzgünüm"
"Ne için?"
"Sormadan sarılmamalıydım"
"Hayır,sorun değil. Sarılmayı severim"
Gülümsedi. Arkamı döndüm ve yürümeye başladım. Arkamdan geliyordu o da.Eve gelmiştik. Neredeyse hiç konuşmadık. Çantamı kapının yanına koydum ve hyunjin'e dönüp çantasını yere koymasını işaret ettim. Dediğimi yapmıştı. Odama üstümü değiştirmeye gitmiştim ki hyunjin'in arkamdan geldiğini hissettim. Arkamı döndüm aniden. Hyunjin biraz afallamıştı ardından kafasını yana eğdi.
"Bir sorun mu var?"
Gülümsedim. O ise hâlâ anlamaz gözlerle bana bakıyordu.
"Üstümü değiştireceğim"
"Aaaa okkei~"
Dedi ve odadan çıktı. Kapıyı kapattım ve üstümde ki şeyleri çıkarıp pijamalarımla değiştirdim. Mavi ve üzerinde moomin* desenleri olan pijamalarımla odadan çıktım. Ve hyunjin'i aradım etrafta. Nerede ve nasıl uyuyacağını daha önce hiç düşünmemiştim bu nedenle ondan yardım almalıydım. Salona girdim ve hyunjin'in koltukta uyuduğunu gördüm.
'bu köpek beslemek gibi bir şey cidden'
Yanına yaklaşıp koltuğun yanına çömeldim. Acı çekmiş olmalıydı fakat ona ne olduğunu birden bilmek istemiyordum. Gözlerini açtı ve bana baktı beni görünce rahatlamış gibi nefes verdi ve gülümsedi.
"Nerede uyuyacağına karar vermedik"
"Hmm. Nerede uyumamı istersen orada uyuyabilirim sonuçta beni buraya getiren sendin bana bakacak olan da sensin senden bir şey istersem bencillik etmiş olurum"
"Hayır, bu bencillik değil ben seni buraya rahat olman için getirdim ve koltukta rahat edemeyeceğine göre,,kardeşimin odasında yatabilirsin"
"Kardeşin mi var?"
"Burada değil gerçi fakat evet var"
"Cinsiyeti ne peki?"
"Hırçın ve ergen bir erkek"
Üzülmüş gibiydi.
"O bunu sorun eder mi peki?"
Diye sordu. Çok masumdu. Kalbi çok güzeldi. Gülümsedim.
"Etmez, etmez sen merak etme sadece yaz tatillerinde geliyor geldiğinde de çaresine bakarız"
Ayağa kalktığımda onun da kalktığını hissettim. Beni takip ediyordu her yerde. Kardeşimin odasına girdik. Hyunjin biraz etrafı inceledi.
"'hırçın ve ergen bir erkek'ha?"
"Odasını toplayan ben olduğum için kalıntılarını pek göremezsin tabii"
Küçük bir kahkaha attı. Sanırım küçük çaplı bir kalp krizi geçiriyordum.O yatağına yatmıştı ben ise kendi yatağıma. İçten içe ona sarılarak uyumanın ne kadar güzel olacağını düşünüyordum. Kokusu o kadar güzeldi ki. Çilek kokuyordu. Çileği sevmeyen koskoca Sooyoung'a bile çileği sevdirmişti resmen. Şimdi düşününce hyunjin çok güzel ve neredeyse mükemmel fakat hâlâ onun da beni sevebileceğini düşünüyorum sonuçta o insanları dış görünüşüne göre ayırmıyor.
'ona sormalı mıyım? Yarın mı sorsam? Fakat ya benden hoşlanmıyorsa o zaman aynı evde yaşadığımız için değişik hissederiz. Soramam'DEVAM EDECEK~^-^
[yarın kesinlikle kimya sınavım yoktur ve şuan kesinlikle sabahın 02.40'ı falan değildir]
* : Moomin ; o bir karakter 👇
[Youngjae from GOT7]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Wanna Be Friends ↳hyunjin
Hayran Kurgu"Sooyoung,sadece arkadaş olmak istemiştim ama artık istemiyorum" "Daha açık konuşamaz mısın?" (HyunjinXreader) 🍑©Felixbiased