'9'

2.8K 160 48
                                    

Bugün sabah erkenden kalktığımda hyunjin'in de uyanık olduğunu gördüm hazırlanıp sessizce birlikte okula gittik. Dersin başlamasına da çok vardı her zamanki gibi. Okulun bahçesine girdik ve hyunjin hoodiemin kolunun ucundan tutarak beni çekiştirdi. O kadar uykum vardı ki engel olamıyordum. Ben de beni sürüklemesine izin verdim.
"Acaba hyunjin bey, nereye gidiyoruz sorabilir miyim?"
Kıkırdadı.
"Sınıfa"
"Ama ben bahçede oturacaktım"
"Herkes seni izlerken bahçe de hem oturamazsın hem de yatamazsın"
"Başkalarının izlemesi umrumda değil ki"
"Ama benim umrumda"
Bunları konuşurken sınıfın kapısından girdik. Ben biraz daha kendime gelmiştim. Uykum kaçmıştı.
'wait what?'
"Senin neden umrunda olsun ki?"
Beni çekip sıraya oturttu ve derin bir nefes alıp verdi.
"Okulda ki tüm erkekler senin peşinde seni izleyip duruyorlar ve onları yumruklamak istiyoru--"
Durdu ve yutkunup gözlerini kaçırdı. Ben ise önümü dönüp çantamdan kitaplarımı çıkarmaya başladım.
'beni mi kıskanıyor? nE?'
Yanıma oturdu ve bana döndü.
"Hoşlandığın biri var mı?"
"Neden sordun?"
"Merak"
"Fazla merak başa bela hyunjin"
Ona söylemek istemedim çünkü hoşlandığım biri olduğunu öğrenirse kim olduğunu da sorardı. Kim olduğunu sorarsa da ona cevap veremezdim ve kırılırdı.
"Niye söylemiyorsun ki? Seni yargılayacak değilim"
"Biliyorum yargılamayacağını ama olmaz, zamanı değil öğreneceksin sonra zaten"
"Peki küçük hanım"
"Küçük hanım? Ben sen büyüğüm bir kere"
Biz kimin daha büyük olduğunu tartışırken Jeongin ve Haeun arka sıradaki yerini almıştı.

Teneffüs zili çaldığında Hyunjin yerinden kalktı ve sınıftan çıktı. Açıkçası nereye gittiğini merak etmiştim fakat takmamaya karar verdim. Haeun ve Jeongin ile kafeteryaya indim, yemeklerimizi alıp bir masaya oturduk. Oturduğumuzda Jeongin'e Hyunjin'in nerede olduğunu sordum. Daha Jeongin cevap veremeden Hyunjin yanında bir kız ve elinde yemeği ile karşıma oturdu kız ise onun yanına oturdu. Haeun ve ben karşımda ki iki kişiye değişik değişik bakıyorduk ki bir ses duyduk.
"Yemeğinizi yiyin"
Jeongin'di. Haeun ile birbirimize baktık ve yemeğimizi yemeye devam ettik. Tam kalkıp tepsimi yerine koymaya giderken kız Hyunjin'in koluna girdi.
'ciddi mi bu?'
Tepsim ellerimden kaydı ve düşüp masadaki yerini tekrar aldı. Herkesin dikkati benim üzerime üşüşmüştü çıkan sesten dolayı.

DEVAM EDECEK ^-^

[TEN from NCT]

Just Wanna Be Friends ↳hyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin