'3'

3.8K 214 158
                                    

SOOYOUNG'S POV

Kafamı kaldırdığımda hala ders işlendiğini gördüm.uyandığıma göre bir daha uyumam imkansızdı.yine kafamı masadaki kolumun üstüne koydum ama bu sefer gözlerim açık yanımdaki hyunjin'i izliyordum.benim gibi yatmıştı ama uyuyormuydu bilmiyorum kafası cama dönüktü.yavaşça bana doğru döndü.uyumuyordu.beni görünce biraz afallamış gibi baktı hafifçe ona gülümseyince bana tekrar güldü.
'yine nuru gördüm sanırım.Allah'ım ne güzel şeyler yaratıyorsun.'

--------------------

Zil çalmıştı ve anında yerimden fırlayıp jeongin'i çekiştirdim çünkü açtım.jeongin bana hyunjin'i gösterip onu da çağırmam grektiğini söyleyince hyunjin'in yanına oturdum. "Hadi gidelim" dedim.Bana kızgın bir şekilde baktı. "N'oldu?" Dedim. "Gitmeyeceğiz" dedi.neden bu kadar ciddi olduğunu çözmeye çalışıyordum ki jeongin konuştu. "Sen gitmeme konusunda ciddi miydin?" Dedi. Şuan derste uyuduğum için kendinden nefret ediyorum. "Sooyoung-ahh hadi yemek yemeye gidelim~". Bu sesin sahibi benim takıntılı sapığım olan Mingyu sunbae'ye aitti. Belki sapık kelimesi fazla kaçabilir ama bu okula geldiğimden beri peşimden koşuyor ve çok sinir bozucu. "Sunbae sen kendi arkadaşlarınla takıl ben kendi arkadaşlarımla". "Ama sooyoung-ahh~ benim arkadaşım yok sen belki benim kız arkadaşım olmak istersin ha?ne dersin?".
'Allah'ım sen bana sabır ver'
"Sunbae seninle ilgilenmi-". Sözümü bitiremeden hyunjin çoktan yanımda bitmiş elimi tutuyordu. Elleri çok soğuktu. "Sooyoung seninle ilgilenmiyor çünkü biz sevgiliyiz"dedi tereddüt etmeden. Bende salak değildim ne yapmaya çalıştığını anlamıştım. Hyunjin'in dediklerini onaylarcasına Mingyu sunbae'nin gözlerinin içine baktım. Lanetler okuyarak sınıftan çıkan sunbae'yi izlerken kendimi gülmemek için zor tutuyordum. sunbae sınıftan çıkınca jeongin tutuşan ellerimizi ayırdı sağ eliyle benim sol elimi sol eliylede hyunjin'in sağ elini tuttu ve konuştu. "Evlenmenize izin veriyorum ama ilk önce yemek yemeliyiz" dedi. Kızarmıştım nedense hafifçe jeongin'in koluna vurdum diğer yandan hyunjin'e baktım o hiç tepki vermemişti.üçümüzde el ele tutuşarak yemekhaneye iniyorduk herkes bize bakıyordu ama olmayan sikimde değildi.

--------------------

Yemekhaneye indiğimizde ben tek oturdum ve karşımdaki iki sandalyeye hyunjin ve jeongin oturdu.Hyunjin benim karşıma oturdu yanımdaki boş sandalyeye yan sınıftan en iyi arkadaşım olan haeun onun karşınada jeongin oturdu.içten içe haeun ve jeongin'i shipliyordum çok yakışıyorlar bence.

-------------------

DEVAM EDECEK~^-^

Saat sabahın bir buçuğunda bölüm atma fantezisi sfsxbvxdf
Umarım seviyorsunuzdur muah~

Just Wanna Be Friends ↳hyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin