'7'

2.9K 161 57
                                    

Arkamdan gelmeye tenezzül etmedi. Etmemeliydi de fazla sinirliydim neden sinirliydim bilmiyorum. Bana neden söylememişti anlamıyorum fakat jeongin'in her şeyden haberi vardı.
Bahçeye çıktım ve olduğum yere oturdum tam ortaya.
Arkamdan gelen koşan adımları duydum. Hyunjin olmalıydı.
"Demek herşeyi öğrendin ha?"
'demek cidden benimle konuşmak istemiyorsun'
Jeongin'di gelen,Hyunjin değil. Hayal kırıklığına uğramıştım.
"Hiçbir şey bilmiyorum" dedim. Jeongin yanıma oturdu ve yeri izlemeye başladı.
"Anlatacak mısın peki?"
"Babası"
dedi ve yüzüme döndü gözlerini bana dikmişti ve sinirden sırıtıyordu.
"O şerefsiz yaptı"
Anlayamıyordum. Şiddet falan mı görüyordu. Jeongin yanımdan kalktı ve okul binasına girdi. Zil çalana kadar oturduğum yerde düşündüm ve ardından kalkıp sınıfıma gittim. Oturuyordu.
'çok güzelsin güzel çocuk'
Sırada oturuyordu yanına oturdum ve kitaplarımı çantama koydum. Beni izliyordu sanki lütfen bana kızgın olma  dermişçesine. Ona dönüp aklıma ilk geleni söyledim.
"Bende kal"
"Ha?"
"Benim evimde kal diyorum"
Afallamıştı. Şirindi fakat şuan bunu düşünemezdim.
"Bu doğru olur mu?"
"Bir sapık değilsen neden olmasın"
Jeongin'e döndü ondan onay istermişçesine. Jeongin kafasını aşağı yukarı sallayınca.
"Tamam" dedi gülümseyerek. Biri arkamdan sarılınca irkildem ve kıkırdamasından bunun haeun olduğunu anladım. Gülümseyerek jeongin'in yanına oturdu.
"Eee çıkmaya başladınız mı?"
Dedi haeun. Jeongin heyecanla ortaya atlayıp.
"Aynı evde yaşayacaklar"
diye bağırdı. Jeongin'e vurup susturdum onu. Hyunjin ise önüne döndü gülerek. Kızarmıştı.
'sanırım camdan atlayacağım'

Okul bitmişti ve dördümüz okuldan çıkmıştık. Jeongin ve haeun birlikte otobüs durağına gittiler ve biz de hyunjin ile yürümeye başladık.
"Teşekkürler"
Dedi. Gülümsedim ve yürümeye devam ettim fakat hyunjin'in yanımda olmadığını fark ettim. Durmuş ağlıyordu. Dönüp ona doğru yürüdüm. Önünde duruyordum ona sarılıp sarılmama konusunda kararsız kalmıştım. Çantamdan peçete çıkarmaya uzanmıştım ki..

DEVAM EDECEK~^-^

DEVAM EDECEK~^-^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[JB from GOT7]

Just Wanna Be Friends ↳hyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin