19

396 15 3
                                    

Ștefan ma trage în pat și cad peste el.
Ș:Nebuno, da te de pe mine ca ma strivești!
M:Tu ai vrut o!
Ștefan ma da la o parte.
M:Hai, pa! Merg sa mananc.
Ș:Auzi, ma aștepti și pe mine, ca merg sa fac un dus. Coboram amândoi. Te rog!
M:Ok. Te aștept aici.
Ștefan intra in baie. Deodată telefonul lui bipaie. Îl deschid și vad un mesaj.
Tata:Ai omorât o?
M:E Dragoș! Ștefan n ar putea sa ma omoare, zic eu.
Ștefan iese din baie și ma vede cu telefonul lui în mana.
Ș:Ce faci acolo?
M:Ai primit un mesaj.
Ș:Și credeai ca e de la o fata?
M:Nu. Însă e mai rău.
Ii dau telefonul.
Ș:Bagamias! E taică-meu.
M:Nu ai sa ma omori, corect?
Ș:Nu sunt nebun, Mara! As da orice sa se termine povestea asta cu planul contra familiei Selaru. Dar n am de ales. Nu vreau sa o omoare pe mama. Ii țin spatele de la 13 ani.
M:Nu ești singurul care vrea sa uite de trecut, de tot.

~Amintiri~acum 6 ani

Aveam 9 ani. Eram pasionata de muzica trap iar vlogger ul meu preferat era Selly. Eu și Nicu luam videoclipurile de la capăt când nu aveam ce face.
Astăzi fac la fel. Primesc o notificare. A postat Selly. Omfg! Spune ca face un fan-meeting la noi în Constanța. Dar mama sigur nu o sa ma lase. Spune ca Selly e un fuckboy arogant care face vlogging doar pentru bani. Oricum merg la acel fan-meeting.
M:Nicu, vrei sa mergi la Selly?
N:Ma mai întrebi? Hai odată!
Mama era în bucătărie și făcea mâncare.
M:Mama, putem sa mergem sa ne jucam cu Larisa, David și Andrei? Ei sunt afara.
Mama:Ok. La 18 sunteți acasă.
M:Ok, paa!
Am mers la adresa unde era ținut fan-meetingul. Îl vad pe Selly urcând pe scena.
A cantat piesa "Focuri" și a coborât de pe scena sa facă poze cu cei mai înfocați fani. Cred. Merg și eu. Când ma vede, deși sunt cam scunda, îmi spune:
S:Unde îți sunt părinții?
M:Mama e acasă.
S:Iar tata?
M:Noi nu avem tata. Nu am avut niciodată.
S:Toată lumea are și mama și tata. În fine, cum te cheamă?
M:Mara, și el e Nicu, fratele meu.
S:Hai sa o sunam pe mama voastră.
M:Nu ii știu numărul și nici nu vreau sa ma întorc acasă. Vreau sa stau aici cu tine. Sunt o fana, ca toți ceilalți.
II cer un autograf.
S:Câți ani ai?
M:9.
S:Si fratele tău?
M:8. E o diferență de un an între noi.
S:Ok. Sigur nu știi numărul mamei tale?
M:Sigur ca nu.
S:Minți cumva?
M:Nu.
S:Dia!
D:Da.
S:II ții tu ocupati pe fani, cât timp eu duc copii  ăștia acasă?
D:Ce cauta ei aici? În fine, nici nu contează. Fetita seamănă puțin cu tine, sa știi. Nu ți ar sta rău ca tată.
S:Haha, foarte amuzant. Hai ca am plecat.
Ii arat lui Selly unde locuim.
M:Mama o sa ne omoare...
Incep sa plâng. Mama se enervează foarte repede. Dacă ii spun și unde am fost plecata, chiar ca nu mai vad lumina zilei.
S:Vorbesc eu cu mama voastră. Găsesc eu o scuza pentru voi.
M:Mersi.
Îl îmbrățișez. Îmi răspunde la îmbrățișare. Parca nu mi mai este frica de nimic. Selly e acum ca tatăl pe care nu l am avut niciodată.
M:N am sa te uit niciodată. Promit!
S:Nici eu, merișor.
Selly bate la ușă. Mama deschide ușa.
Mama:Ce vrei?!
S:Ioana?! Sunt copiii tai?
Mama:Da. Voi doi mergeți în casa, acum!
S:În fine, chiar nu mi pasa. Am plecat. Hai pa.
Mama:Andrei, stai!
Noi practic o pândim pe mama ce vorbește cu Selly. Poate aflu de ce mama nu îl suporta. Când am auzit ca l a strigat pe numele lui real mi a picat fata. Mama și Selly se cunoșteau demult.
Mama:Îmi pare rău te te au deranjat. Mara e cam neastâmpărata când e vorba de tine. Seamănă cu tine, sunteți amândoi la fel de încăpățânati.
S:Mara mi a spus ca nu are tata. Ce s a întâmplat cu el? De ce naiba ii bagi copilului în cap asemenea prostii? De ce spui într-una ca seamănă cu mine?!
Mama:Nu vreau sa vorbesc despre asta.
S:Nu te înțeleg! De când ne am culcat în seara aia, ai plecat din Craiova, apoi îmi zici ca ne am despărțit. De ce, Ioana?! M ai distrus! Acum ii distrugi și pe copii ăștia?!
Mama:Nu e locul și timpul sa îți spun totul Andrei, nu vreau sa îți dau explicații acum! Du te la fan-meeting, te așteaptă fanii.
S:Am sa le spun adevăratul motiv pentru care am fost atât de absent în seara asta! Noi doi.
Nu cred! Selly și mama au fost împreună!
Mama:Cuvântul "noi" nu mai există demult.
M:Mama, ai fost cu Selly?
Mama:Îți spun când mai crești.
M:Ești obligata sa ne spui adevărul. Și mie și lui Selly!
S:Cam are dreptate!
Mama:Semeni cu taica tu!
M:Ziceai ca nu am tata!
Mama:Nu ma gândeam ca se va întâmpla asta, dar trebuie sa îți spun adevărul, Andrei.
S:Chiar vreau sa știu.
Mama:Mara și Nicu.... Sunt copii tai...
Cascade de lacrimi îmi curg pe obraji.
Selly și a pus mana la gura șocat.
M:Cum ai putut sa ma minți atât!? Credeam ca ești de treaba! spun rastindu ma la Selly.
Ma închid în camera mea și plâng.
S:Merișor, chiar îmi pare rău. Dar nici eu nu știam. Nici mie nu mi vine sa cred. Dacă as fi știut, nu ai fi fost mințita atât de mult timp. De acum, totul va fi mai bine. Poate mama ta te lasă să vii cu mine la Craiova. Îți cunoști bunicii, facem daily-vloguri, poate îți facem și ție canal de YouTube. Ce spui?
M:Ești cel mai bun tata din lume!
Spun și îl îmbrățișez.
M:Dar mama nu cred ca ma va lăsa.
Mama:Andrei, vreau și eu sa merg la Craiova. Va fi tot ca la început. Dacă ești și tu de acord.
S:Normal!
Peste 2 săptămâni viata mea începe sa aibă sens. Selly, adică tata, cu timpul am început sa ma obișnuiesc sa ii spun asa, a cerut-o în căsătorie pe mama.

Peste 2 ani:

M:Salut, eu sunt Mara, astăzi vom face un daily vlog cu tata!
M:Te iub tata!
T:Și eu pe tine, merișor!

~Înapoi la realitate~

Ș:Mara, te simți bine? Te uiti în gol de 10 minute.
M:Da... Sunt ok.
O lacrima îmi curge pe obraz.
Ș:Sigur ești ok? Ai o lacrima pe obraz.
M:Am avut o amintire. Sunt bine. Hai sa mergem sa mâncăm odată ca nu mai pot de foame!
Ne așezam la masa.
T:V a luat cam mult sa va treziți.
Ș:Am rugat o pe Mara sa ma aștepte.
T:O iau ca pe o scuza.
Mama râde.
T:Mara, ești ok? Ai ochii în lacrimi.
M:N am nimic. Sunt bine.
T:În fine. Mara, vezi ca după-amiaza facem daily-vlog pe canalul meu. Ieșim puțin din casa. Ok?
M:K...
Ieșim din casa. Tata îsi pregătește camera iar eu ma uit împrejur. Îl vad pe Dragoș cu un pistol în mana îndreptat spre tata. Îmi amintesc iar ce a făcut el pentru mine. Trebuie sa fac și eu ceva pentru el. Ma bag în fata lui fix când Dragoș apasă pe trăgaci.
Simt o durere puternica în stomac. M a nimerit.
T:Maraaaaa!

Darkness - CONTINUARE "PROFUL MEU" FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum